måndag 14 november 2011

Drömmer mig bort..

Idag var det en mysig söndag hos mamma :) Vi hade morsdags middag.. då pappa inte var hemma :D Stackarn hamna vara på jobb på farsdagen. Men mamma laga god mamma mat och syster hade bakat en under bar chokokaka!! efter allt ätas drog jag iväg till gymmet för en timmes träning före det stängdes :D Men orkade bara med 45minuter sen var min lust slut! Håller på att försöka få mig piku lite i trim för det är typ 90% säkert nu att vi sticker till Thailand i december! JIHUUU! Hoppas hoppas! Det är Henkka som det hänger på :D Och dessutom så är det ännu svårare att boka någo resa då han nu kommande vecka kommer ligga i skogen och leka soldat så.. Men vi ska hoppas vi får det gjort under veckoslutet! :) De sku nog vara underbart! Tänk värmen! Ahhh! Och vi skulle sticka iväg genast då skolan är över! ;)

Min protein sheik! Var dock super äckli för ja satt Henkkas protein pulver me som sku smaka "choko" men som smaka typ mylla :O uuuusch!




Ja vill nog bara dit NU!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar