fredag 18 november 2011

Grrrrr... störnade då jag förra inlägget skicade det via telefonen och hade skrivit en lite roman där under men då det alltid ska stärva och texten blir borta :( Där för skriver jag nu ett nytt ;) 
Igår var jag såå duktig flickvän och städade för fullt här hemma och fixade! Efter det for jag till mami och fortsatt städa där :D Nää men jag har ett mega skåp där som jag ännu hade ton med kläder i.. Hittade massor med grejjer :D och det blev ungefär 5st ikea kassar med bara loppis kläder :O sjuukt! Och hittade säker 10-12 par Diesel och Miss Sixty jeans?? Ett par kostar ju över 100 lappen så ganska mycket pengar har jag satt på jeans, nuförtiden skulle jag inte ens se kolla på så dyra jeans :D Så var jag till loppis Anka med syster och tog bord 1.12 så då ska ni alla ta er dit och kolla vårt bord (nr 2.) kommer ha maaaasssvis med kläder där!! ;) 

Nu ska jag fara iväg till butiken och söka tvättmedel! Och sen ska jag efter min duktiga soldat som äntligen slipper hem :) mums! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar