onsdag 23 november 2011

Kameror on my mind...

Ojj måste tacka alla för dom fina kommentarerna! Jag blir så glad och peppad av fina och söta kommentarer :) TACK

Jag har nu bestämmt att jag ska inskaffa en bra kamera för vi sticker iväg till paradiset, för jag vill ha ordentliga bilder därifrån och inte bilder med min iPhone, okej den tar bra bilder men inte såna som man kanske nångång vill göra till riktiga kort :) Och dessutom så vill jag ju pimppa upp bloggen i fortsättingen med snygga och inte gryniga foton :) Vill ha en bra men liten kamera så har kollat på kompaktsystemkameror. Min mamma har en systemkamera (dock ganska gammal redan men funkkar bra ändå!) som man ALLTID får låna, men den är klumppig och orkar inte mera bära på klimppar :D Har kollat på 3st olika nu men vet nu inte vilken jag borde välja :S hmm.. 

Canon g12:an 

Sony new-5n

Samsung nx200

Vilken vilken...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar