onsdag 23 november 2011

Uuugibuugi!

Gonatt kan man väl nästan säga!! ;) Har frisknat till från urinvägsinfektionen, huh! och imoron är schemat SKOLA, och öva mig in för tutkintona som är på måndag och tisdag! Sen är det bara onsdan kvar då vi går igenom min yritystehtävä med rektorn och några andra och sen är det GOOD BYE!!! Hihihi! Och idag är det faktist 2 veckor till våran lähtö till Thailand! Ahh sköönt! 

Nu ska jag visa lite klänningar jag beställde hem från Nelly, det blev about 10 klänningar och 4par skor :D Skall dock inta ha alla utan pröva och se nån till valmistujaiset som jag har nästa veckosluuuut!!! iiik! 



Nu då jag kollade igenom klänningar var jag lite att "äh vad ar jag riktit tänkt" men får se hur dom ser ut när dom kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar