måndag 23 januari 2012

VS.

Tomorrowland
VS.
Las Vegas

Ja som sagt så pratar ju ALLA om Tomorrowland, den stora dj festivalen i Belgien och dit skulle jag vilja i sommar. Men sen hade vi planerat tidigare att åka till Las Vegas i sommar med Henkka och några hans kompisar.. Svårt för jag vill verkligen till båda ställena men kan nog bara åka till ena :( Till Vegas kan man ju åka året om men det "händer" mest under sommaren där och det är nog ända gången jag får Henkka med då det är då som det spelas mest poker där.. Men om jag väljer att fara dit och alla mina kompisar far till Tland så ha dom ju redan sett de när jag kanske sen sku villa åka dit nästa sommar, och vem vet om det ens ordans då :( skit jobbigt!!  

3 kommentarer:

  1. Kan ju oxå hända att it man hinner få en biljett ti Tland, dom brukar väl ta slut gansks snabbt..

    SvaraRadera
  2. Eller så far du i Las vegas på EDC som e sekärt 10 gånger bättre än tomorrowland
    http://www.youtube.com/watch?v=ehcubKTyCe4&feature=related

    // vicke

    SvaraRadera