söndag 22 januari 2012

why did god make me so clumsy

Har just kommit hem från jobbet, var dock snabbt efter nyckel från efter festen som Henkka vart på. Dom ville att jag sku bli dit också men jag är heelt slut så ville komma hem o sova iställe :) Hade dessutom bestämmt att jag imoron ska orka upp på RPV :) 
Idag har annars min dag varit heelt katastrofal :( den började med att vi sku till kirppiset med syster och sku just gå och sätta på rocken så tappade jag min baby (telefonen) i vårt kakel golv och så sprack skärmen :( Usch!!! Sen när jag kom hem och höll på och fixa mig för sushi iltan så snubblade jag på vår tvättkorg som låg mitt på vardagsrumms golvet och så slog jag handen i vår mega hårda sten vägg -.-  ajjjj!! Sen hemma hos Josefin när vi hade ätit sushina klart så spillde jag Philadelphia ost på mina ny tvättade byxor -.- Och när vi väl hade ätit så spillde jag cokis på hennes mamas fina duk :( oooooch det fortsätter..... På jobbet då det nästan var valo så fyllde jag på med glas och hade brott för att slippa någolund tidigt hem, så sprängdes en av glasena i min hand så fick föra fullt med rena glas i tvätten och tvätta och putsa hela platsen från glassplitter -.- Och vääl när allt var städat och klart och jag sku hem så hade låset i bilen fryst så fick värma nyckeln varje gång jag skulle låsa upp och låsa fast dörren -.- 

Så nu är jag super kass på den här dagen och hoppas att morgon dagen blir piku lite bättre!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar