fredag 11 november 2011

11.11.11

Är just hemkommen från en härlig farsdags middag hos Henkkas pappa. Dom bjöd på självgjordeklyftpotatisar, grillad innerfile, grillad gris file, svampsås, och gudomlig sallad! Mmmm de va såå gött :) och efterrätt trio glass :) Nam! 
Min dag började med en RPV kl.11, de var grymmt skönt! Skönt med träning genast efter att man vaknat! man piggnar till liksom! Efter det kom jag hem och drack en shacke och for iväg med Jellu hem till henne efter hennes lilla syster och upp till ett stall, var dom har 3st super söta ponnyn :) ljuvligt söta! Första ryttaren var Jellus syster, en ivrig liten heppaflicka :) Jellu sa helatiden att "Hanna du ska nog också pröva" "dom e snäll" så ja tänkte att why not! Och dit hoppa jag :D Och det gick jätte bra! Iiiik de e kul! Men jag gick bara :D är mesig ja vet men halloo senast jag satte på en häst rygg var säkert 10år sen :D Så vi ska kanske imorgon på nytt!! Jee!
Frida och Rocker :)
Den här glömmer jag heeela tiden namnet på :D 
Hahah jag skratta såå då jag såg den här bilden :D hahah! Jag ser såå styv och obekväm ut där, jag var nog liite skraajj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar