söndag 13 november 2011

Ligger i sängen och får int sömn.. Hör då alla traskar på för att fortsätta kvällen i origo! Och då tänker jag "tuur så blev jag hemma, och behöver inte lida av krabula imoron ;)" hihi! Men ligger och lider av ensamhet och saknar min Henkka som stackarn måste sova i en mini och obekväm säng i militären :( stakiin!
Idag har det varit en riktit bra dag! Efter att jag fört henkka så tog jag en några timmars rupplur på soffan :) sen kutsu jobbet ;) hihi gjorde lite naglar till en kompis. Planerade att jag skulle gå ut och kolla in irländska bändet som spelade i grönan men beslöt mig för att fara till syster och hänga. Där hängde jag ända till 1-1.30 typ :D vi kollade BB och bakade sämlor och höll på :) de va mysigt :) Spanks hade ja också me!
Nej nu ska jag nog sova ;) nati nati!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar