tisdag 29 november 2011

Five best!

Tänkte berätta åt er för jag är på riktigt så freakin ivrrig för allt precis just nu! Har about 5 exciting veckor fram för mig och inte alls någo "vanliga" veckor. Typ dom fem sista men bästa veckorna på hela året!

 Första veckan som alltså är nu, så har jag haft tutkinton igår och idag och idag blev jag också klar, men har dock ett möte imorn i skolan och sen är jag offciellt klar. Jihuu! På veckoslutet är det fest och då firar vi min valmistujais!!! Det är nog nuber uno på min fem veckors top list ;)
 Vecka två sticker vi alltså iväg till freakin Thailand, om nu ingen redan har förstått det efter mitt predikas i varje inlägg :D
 Vecka tre är vi fortfarande i paradiset!! 
 Vecka fyra är det hemkomst från Thailand och det betyder JUL!! Aaah!! Heeelt passligt att resa bort två veckor före julen så man int behöver gå här i det gråa Finland och stressa, och jag som älskar julen kan ju aldrig vänta så julen kommer nog komma snabbt i år :)
 är det Nyårs veckan och då är det igen fest!!  :)

Nu ska jag tuti med min älskling , för imorn ska jag upp och till skolan och sen hem och packa upp min lägenhet för att sen åka hem till Hangö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar