onsdag 30 november 2011

Sämsta hösten på läänge...

Idag skulle jag ju bara ha ett möte med en av "domarna" från tutkinto dagarna, det skulle börja kl9 så var där about toi före.. Slapp och pratade med henne först halv 11 -.- hon tog alla andra före mig.. Trevligt! Sen börja hon med att joo den företagsuppgift är sen underkänd.. Jahaa... Härligt!! Sen börja hon berätta att mina andra 2 av 3 behandlingar också var underkända.. Då fick jag en klumpp i magen :( plus att jag aldrig gjorde en aromamassage... Hade ingen aning om att jag ens skulle göra en sån... Kul! Och att jag inte berättat tillräckligt om en maskin jag använde, men när jag berätta om den när och när inte man ska använda den så verka hon riktit nöjd? Hmm... Nåja så ingen kosmetolog är ja inte då ännu.. Kanske ja inte heller vill bli det nu mer... Skit lön skit jobb.. Nää ska nog gå skitet till slut! Och tänker bara prata svenska :D hahahah! Kanske till och med riksvenska :D eller rikit hangö svenska :D så att dom fattar 00000000!!

Sorry för det här arga inlägget men är så sur!! Ska nog bli skönt med Thailand, men ska nog inte vara så jävla glad för det heller för allt som jag varit super glad över har ju bara skitit på sig.....

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar