lördag 14 januari 2012

Idag är det kallt brrrrrrr... -6 visade bilen när vi körde till butiken :O Nå hellre de än att det regnar haha! Idag är det jobb kväll för mig :) kul! Sköönt att det är jobb och att man inte hamnar ut och festar iställe :D hahah! Väntar dock på sommaren för då vill man ju festa varje veckoslut typ :D därför kan man ta det lungt nu på vintern iställe och ladda upp för sommaren. 

Påväg till butiken och väldigt ihop klädd :D 
Ojj vi lagade just världen godaste mat med Henkka! Jag hade fått för mig redan igår att jag absolut skulle ha löv biff så till det laga Henkka potatismos med parmesan och svartpeppar mixat i! Gudomligt gott!! Ahh! Sen lagade jag ännu smör till lövbiffarna vart jag mixade vitlök och chili från Thailand. Kul att laga god mat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar