lördag 14 januari 2012

Fyndade idag!

Good morning!! Vi for jätte sent oct soda igår så vaknade ganska sent idag. Vi hade bestämmt att vi skulle fara till loppiset med syster så jag vaknade där halv 11 så jag sku hinna fixa lite kläder ännu före och jag var i god tid för hon var ju ganska sen :D As usual! Hahah! Jag förede en helt ikea kass med kläder dit! Häärligt! Hittade själv en grejj som jag blev glad över :D dom hade en helt kläd ställning full med ridbyxor och jag vet inte varför men sånt får mig och lysa och jag blir helt "vill haaa!!" Så jag prövade 5 par ridbyxor och sista paret var super :D Helt vanliga svart! Men dom haden inget pris så dom fick bli dit ännu tills hon som äger loppiset hitta ägaren till ridbyxorna :D

 En lapp i loppis provrummet! Så här e de ju ;) 
Hopplaaaa!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar