fredag 13 januari 2012

Hejj idag är det ju fredagen den 13, men har nog inte märkt att den skulle ha varit något speciellare än vanligt?? :D Hoppas den fortsätter lika bra som den började! Ska just hoppa i duschen för vart på RPV tidigare och har inte ännu hunnit gå i duschen för efter gymmet så for jag iväg till mammas där Henkka vaktade hundarna :D sen for vi på en snö yrs länk med dom. Efter det var jag snabbt och röstade till President valet.... Spännande :D Hoppas vi får en ordentlig president som kan gå i Tarjas duktiga spår :) 

Vet nog inte vad jag ska göra idag men jag hoppas jag får lust att fortsätta städa här hemma! :) Men tänker nog bara ta det lungt för har jobb imoron så måste ha ork till det sen och att stig upp tidigt till kirppiset imoron! Tror jag också tänker sätta lite bilder upp vad jag kommer att föra dit så kan ni kolla här av en del som finns där! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar