fredag 13 januari 2012

Nati Nati

Gjorde ju förra året 2st tattoos, och jag är otroligt nöjd! Dom är så perfecta och ja kommer inte ångra dom fast pappa alltid säger "tänk hur dom ser ut när du e 60..." men ja kommer inte va en skrutten gammal tant när jag är 60år.. haha! Nej men man ska leva livet och testa på saker för livet är verkligen kort! :) Så nu har jag redan funderat på en fjärde :D ojj! Nää men har nog måna jag ännu ska föreviga på min kropp men det är en som är speciell och den faktist kommer att betyda nått för mig, för dom som jag har nu betyder inte på det viset nått speciellt har gjort dom för jag tyckte dom är snygga :) Men den här kommer bli en super lite och super fin! Fast Henkka tyckte opposite :D Men han vet ju inte om sånt ;) hahah! Vill int ännu riktit berätta vad och vart jag tänkte sätta den för vill faktist att ingen annan skaffar samma ;) hehe! 






2 kommentarer:

  1. superfina, var ha du laga dom? :)

    SvaraRadera
  2. Tack massor, är faktist nöjd med dom! Den första laga ja när vi va i Thailand i december, och svalan gjorde jag i Åbo i Joker Tattoo, där var det en finlandssvensk brud som laga den och hon är grymm! :)

    SvaraRadera