söndag 15 januari 2012

Kolla vad jag hittade i min pyjamas låda!

Hellou! Idag blev det en ordentlig sov moron... steg upp först 3 på efter middagen :D wuppsii!! Låg på soffan en stind och sen var det middag hos mamma som gällde! Nu sitter jag hemma och tar det lungt och kollar på tv. Jag har märkt att jag har börjtat på senaste tiden bli helt super slö och trött dagen efter en natt tur :D haha! Kanske det bara är vädret då det är så kallt och mörkt just nu :( blahh! 
Men kolla vad jag hittade i min pyjamas låda :D Ett par nästan oanvända Victoria's Secret Pink byxor. Minns inte ens när jag köpte dom om det var när jag bodde där eller när jag var på besök ett år senare :D Men dom är ju bara för fina! Har inte gillat dom då dom är Super Flare, men nu då jag pröva dom så såg det inte så dummt ut sen heller :) Men på bilden ser man int hur utsvängda dom är men dåm täcker typ hela min fot :D Men gillar också färgen på dom för dom är ju gråa men dom har lit glitter i sig så dom är lite elegantare mjukisbyxor ;) Skulle aldrig ha trott att man hittar sånt fint i en pyjamas låda :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar