måndag 16 januari 2012

Low carb diet

Hellou!! Ska just dra iväg till loppiset och kolla och vika lite, efter det är det gym som står på schemat. Det blir BodyPump idag! Häääärligt! Hade tänkt att jag skulle försöka med Low Carb Diet vet inte om jag kommer klara det för jag älskar ris pasta bröd mm.. :D haha! Men tänkte testa på det och se vad som händer ;) Hihi! Idag blev det en low carb lunch med lövbiff som vi hade kvar från veckoslutet och en feta rödlök sallad broccoli i ugnen och gryn ost! Nam!! 


6 kommentarer:

  1. Oi du/ni lagar helatiden någo nanna! Mums mums, ja borde oxå :D Kanske jag o sku fösöka på low carb diet igen, men ja tycker också sååå om pasta o bröd så de e nog en challenge....

    SvaraRadera
  2. Haha :D de e henkka som ha fått mig till nån värsta kokki :D vi fixar alltid nästan någo nytt :D de e kul!! Och juu de e nog challenge att hålla low carb men efter några dagar borde de väl gå smoother :D hopefully!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Peter håller ju på me de där :D och han har ännu också svårt.. då har han hålli på redan i 3-4 månader :DD good luck!

      Radera
  3. oj, blev jätte sugen på biff! Ser nanna ut!! :D

    SvaraRadera
  4. Ida man sir ju knappt biffen? O.o /vicke

    SvaraRadera
  5. Nää, men ja vet att den finns där! O ja vet att lövbiff e nanna!

    SvaraRadera