lördag 21 januari 2012

Nya uggs!


1. Ugg cleaning packet 2. Sen väljer jag Ugg Sheepskin cleaner och en dålig handuk som får bli smuttsig 3. Sen väter jag handduken med kallt vatten 4. Fuktar skon men inte så att det rinner från den 5. sen blander man Ugg sheepskin cleaner 50/50 med kallt vatten 6. Och doppar med rena ändan av handduken i medlet.
7. Sen skrubbar man uggen försiktigt på de ställen som det behövs tvättas 8. fyller dom med nånting papper eller i mitt fall två köks handukar så dom håller formen 9. så här ser dom ut efter att jag tvättade dom, och sen satte jag dom över natten på lågt golvvärme golv 10. och på moronen såg dom ut så där! som nya! Det var synd att jag inte tog en before bild men jag kan berätta att dom hade fullt med fläckar då jag haft om på jobbet i baren 11. när dom tårkat så sprayade jag dom men Ugg sheepskin protector och voila jag har nya uggs!!

Det här lönar sig att göra om mna har äkta uggs som man vill att håller länge och ser snygga och fräscha ut!  och om man har äkta uggs så håller dom att bli tvättade av deras egna ugg medel! Min cleansing pack har jag beställt från uggs egen hemsida där kan man också kolla hur man vet om ens ugg är äkta eller fejk om man beställt dom från nätet, för det finns mååååånga som säljer fake uggs på nätet och som lurar folk, så här kan ni kolla in den sidan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar