torsdag 19 januari 2012

Itsekuri vad är du??

Har just lack at mina naglar RÖDA! Idag vart det ett ordentligt gym pass. Nämligen först RPV och inte den vanliga utan den va helt enormt har core :D och efter det spinning. Men hej hopp månne inte Hanna the sugar face drömde om värsta godisana under hela gym passet :D sååå jag körde iväg till butiken och köpte värsta godis påsen :D nam! Men dit for den low carb skiten, så nu ska resten av godisana i roskiset!! Punkt slut! Om jag gräver upp därifrån godis är inte konstigt haha... nånje :D


Testade både min nya app på telefonen Grid Lens som man kan välja olika rutor typ serie rutor som den sen tar snabba bilder.. Jaaa svårt att förklara om ni har iPhone och gillar ta bilder så rekommenderar jag den! Ja och sen prövade jag mitt snart ett år gammla svarta läppstift som ståt på hyllan i badrummet. Hade ju bestämmt att jag skulle använda det förra sommaren, men vågade int men kanske jag sku testa det den här sommaren :) Dock till ingen ghott (inget illa mot det, men det är inte jag bara :)) outfit utan helt en "normal" med kort t-skjorta höga shorts och convers... OM jag vågar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar