torsdag 12 januari 2012

Spanky har fått en ny kompis

Idag blev det en liten städ dag här hemma och efter det till kirppiset och kolla, gå ni också och koll har massor med fina jeans och kläder där till salu!! Great stuff liksom!! Efter det vart vi bjudna på tacos hos Henkkas pappa och hans familj :) de var super gott och hans flickvän hade gjort en super duper gos guacamole. Sen for vi till mamma och chilla någr timmar. Vi kollade "Dudsonit tuli taloon" och herre gud vad dom kan laga bra serier :) vi skrattade jämt i en hel timme :D Och i slutet grät både mamma och jag :D Vääntar helt på nästa veckas avsnitt! Jihuu! Nu är vi hemma och jag tänkte faktist att jag borde prissätta lite loppis kläder för jag tänkte sätta lite mer saker dit på lördan ;) Kannattaa fara och se dit sen :)

Har en söt lite lur boll överntten här idag :) Han ha aldrig varit här förut så ska se lite hur de går. Han bryr nog int sig det minsta över hur Spanky beter sig (sparkar och stamppar -.-) i buren :D Spanky e så fjanti!! haha!

3 kommentarer:

  1. Sku jag rymmas i dina byxor så sku jag fa och se. Men nu gör jag ju inte det =)

    SvaraRadera
  2. Men Jenkku de finns annat du kan fynda där ;)

    SvaraRadera
  3. exakt, sku oxå köpa dom om ja sku rymmas in i dem... :D
    Mia

    SvaraRadera