Visar inlägg med etikett Baby. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Baby. Visa alla inlägg

måndag 12 september 2011

Mornin' sickness, whats that?

Jaa ja säger ju int nu att ja int har nått sånt.. neeeej! För jag har all day sickness :( Jaa från morgon till nästa morgon :( kul! Och inget värkar riktit hjälpa heller. Meen jag får väl en ljuvlig belöning efter allt illamående ;) Och sen glömmer man väl vad illamående ens va :) Vääntar såå! <3 Men om nån har några stekiga tips till vad som skulle kunna hjälpa så berätta åt mig, im kinda desperate ;)


torsdag 8 september 2011

Puii

Ojjj de e så mysigt att kolla på bebu kläder. Och nu haitta jag en super sida var dom har skit snygga baby kläder! Väntar såå på att få veta vad vi kommer att få så man kan börja beställa :) hihi! Den här sidan hette Oii


Den här mössan var liksom den söötaste nånsin :) mmm super cute!







Den här mössan var liksom den söötaste nånsin :) mmm super cute!