Visar inlägg med etikett Me. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Me. Visa alla inlägg

måndag 27 februari 2012

Jag är kär......

Egentligen har det inte varit nån speciell dag idag :D har inte gjort så mycke men ändå så har det varit en speciell dag på nått vis.. Joo jag skulle ha gjort nått idag men då jag skulle iväg med bilen min till gymmet så kom först int dörren upp :( hade typ fryst fast :D sen då jag fick upp den så vart allla förster heeelt i frost innaför och jag hade brott så jag sket i jumppan för jag skulle ha blivit jätte sen om jag sku ha börja skrapa alla jävla fönster. Så jag for in och fixa på datorn lite :D Meen nu på kvällen tog vi en lång powerwalk med hundarna och det var skönt!!
 Märkte idag att hur kär jag egentligen är i den här lilla bloggen jag har <3 och det är kul att jag ser att männiksor faktist går in och kollar på mina små inlägg :) Jihuuu älskar er!! Pussar till er alla!! 
XXX

fredag 17 februari 2012

Friday night

Idag har det nog inte hänt nått super duper speciellt men ändå något som jag inte kan berätta nu.. ;) hehe! Vi vart på dagen till Henkkas mamma och åt jätte smaskig makaronilåda, på kvällen gjorde vi biff och sallad och det var sjuukt gott och enkelt! Alltså jag har nog inget vettigt att berätta just nu :D Bjuder på en bild och sen får det vara där ;)


I made my decision.

Har blivit väldigt lite bloggas den här veckan.. Vet inte varför men har väl bara inte haft lust... Men tänkte bara informera er om en super "viktitg" grejj som skett i mitt liv!! Wohooo....... jag ska låta min side cut växa uuut!!! OMG alltså :D nää men de finns skell till det och det får ni kaaankse veta senare :D haha! Jag älskar min side cut och tycker själv att jag passar super bra i den och jag har verkligen inte blivit trött på den men det är bara nått jag måste göra. Och får den snabbt tillbaka om jag så vill ;) 

söndag 12 februari 2012

Krabula monster

Nu ska denna krapulatiska brud hoppa i duschen och tvätta bort hela äkliga hangovern ;) Hoppas det funkkar! haha! Sen tänkte jag städa lite tror jag ;) haha blir säkert bra :D 



måndag 5 december 2011

Ojj de ska bli sååå härligt att få lite färg på min kritvita hud.. Kollade bilder och hittade en bild från då vi just hade kommit hem från Spanien i våras :) 

Ser ganska ljus ut i ansiktet men det är ljuset som gör det. Saknar till värmen!! Jag lovar att det ska bli en mycket varm blogg under de 2 veckorna vi är bortresta ;) 

onsdag 23 november 2011

Ny frisyr!



Fick för mig att pröva att ha "vanligt hår" och jag gillar det starckt! Men det känns ju konstigt då man haft ena sidan nu i ett år rakad :D så här tänker jag nog ha de oftare. Vad tycker ni? Hiss eller Diss?