Visar inlägg med etikett Min födis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Min födis. Visa alla inlägg

måndag 27 september 2010

Presenter av mina kära vänner :)


Den här söta popcorns skålen fick jag av Max Macken och Jami :) Tack guys!


Den här fina grejen fick jag av Jessica, en burk var man ska ha de 4 shott glasen pluss is och lila karaffen som kommer på burken, super söt! Tack!!!


Sen lite skumppa och likör :) Namnam!! Tackis allla!!


Sött armband och snygg ring av Jussa :) Tackiss!!


Fint nit armband och söta örhängen av Ida och Jens!! Tack!!


Sika fint armband av Janette och Sebba!! Tack!


Lite pink baking stuff!! Tack killar!!


Stocka present kort!! Tack flickor!! :)

Och en fin blomma av mina ljuvliga jobb kompisar :) Kiitos!!

Taack alla mina ljuvliga vänner för en kiva födis!!!! Och tack för alla fina presenter!!! Ni är bäst!!! :) <3 <3

torsdag 23 september 2010

Tack för alla fina födis presenter!! :)

Det här fina handuks/tvål setten från Pentik fick jag av Maj och Danken. Tack tack :)

Dom här fina 4 Iittala kopparna fick jag av min gufar och hans fru! Tack tack! :)

Den här söta ramen fick jag av Henkkas mami :) kiitos ritvis :) 

Och av Jimmy och Janina fick jag två arpan och en godis påse och en jätte fin teckning :) Tackis :)

Av mamma och pappa fick jag dom här två söta champpis flaskorna! Påriktit är dom pinkka men min usla kamera på telefonen tycker säkert in om pink så den ändra de dom till röda :( Men tack jätte massor mamma och pappa!! :)

Det här skit snygga halsbandet jag dräglat efter heela sommaren fick jag också av mamma och pappa :) Tack!! <3

Dom här skit snygga lakanena fick jag av Min syster och hennes familj! Ljuvliga!! Tack massor!!

Och lite kuver också ;P av min morbror och min kusin två, våra grannar ett, av min mofi , av min mamma och pappa ett. Tack alla!!!! 

Todayyy its ma birthday!! Im gonna party cuz its ma birthday!!!

Jepp så e de!! Idag är det min 20 års födis!! How fun :D Men ja ha yra på som nån råtta idag!! Vakna och så for jag till stan med min über puppe :) Via ulla dress... sen hem till mamma och pappa :) sen igen till stan och köpa lite jutskun... Med i inköpte hade jag......... hårfärg..... hmmmm....

Så jag bestämmde mig för att göra lite ändring på mitt hår så nu är det nästan svart :) Coolt!! Fast de blev liite ojämnt så måste nog färga de på nytt :) men jag är faktist nöjd med det!! Vet int vad Henkka riktit tycker men int har han nu aldrig nån skillnad så knappast stör de han så mycke :D
Vad tycker ni? :)



Nu ska jag byta lite kläder och fara till mami och papi och fira lite :)
Cya later :)


Visar presenterna senare!