Visar inlägg med etikett Shows/Movies. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Shows/Movies. Visa alla inlägg

fredag 1 oktober 2010

Tråååkit!!

Sitter hos Henkkas kaveri Jontte och chillar då dom spelar poker.. Kollade just Big Brother och så bloggar ja tillika liite ha ju int blogga på hela veckan nästan så måste ju ta fast det liite.. Och nu kommer de nå CSI eller nått och ja hatar och kolla på sånt för ja blir på riktit rädd :D Ja vet ja är en jävla pussy :D Men faan de kommer bara sånt där skit, på MTV3 Nelonen och Subben ja vill se nått skojj ju!!!


Hmpf!!! :(

måndag 27 september 2010

Film eller datorn??

Jag och Henkka börja kolla filmen Break up som kommer på Subben men ja fattar int de slutar alltid med att vi tar datorerna i fammen och börjar surffa... Så nu sitter jag och blogger medan henkka kollar nå tråkiga poker juttun. Sen kollar vi ibland på filmen o skrattar :D nej nej :D

onsdag 12 maj 2010

Tuli iha tippa silmään :')

Såg just på Ellen och så var den här lilla pojken där o sjunga. Alltså gud va sött! :)


fredag 7 maj 2010

Nya The Hills jaksona.................................

I'm speechless!

Oj oj hade helt glömmt att de sku komma nya avsnitt, men tur så påminde Natsku mej om de....TACK!!!..... Och HOHH! I'm shocked!!!!! Jag hade nog sett några bilder på hur Heidi såg ut efter alla hennes 100 surgerys men alltså att se allt liksom "live" soo sick :D Hoppas de är nån åldersgräns på de där för små barn kan ju bli rädda för henne :D Jag satt typ me munne uppe hela båda jaksona jag såg :D

Där är hela lista på alla operationer hon tog.... Man känner ju inte nästa igen henne på den där högra bilden, hon ser liksom ut som en helt annan människa... SICK!

*
*
*

Men väntar med spänning på nästa jakso då trailern var ganska hmmm... dramatisk! (Spencer!!!!) CAN'T WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

måndag 12 april 2010

Ellen De Generes, im your biggest fan!!!!!!!!!!!!!!

Jag kollar på hennes show varenda dag! She's the best!! Hon har en the greatest personality ever och hennes jokes så kan man int bara hålla sig till :D man kisar ju nästan ner sig ibland!
Dom här båda klippina är från samma avsnitt och de är en av dom bästa avsnittena ja nånsin sett, har väl sett de 3 ggr :D