Visar inlägg med etikett Music. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Music. Visa alla inlägg

måndag 27 februari 2012

Mange Bjuder

Hhahah! Den här hörde vi på påfredagen med Nappe :D Alltså jag dör :D Hon va helt "Hanna ha du aldri hört Mange Bjuder" och nej de har jag faktist inte och jag har ju fan missat nått sjukt och roligt :D guud vad jag gråter ju när jag ser och HÖR på det här :D Kolla ni också om ni är lika efter som jag och INTE hört det här förut :D 

MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ Mänge bjuder... :D Finns de läsk.... Mänge bjuder..... Alltså ja dör just hahaha! 

fredag 22 april 2011

Love to my ears!



Ojj ojj älskar rebecca&fionas musik! Sååå chill och skön musik! Man blir såå taggad för att dansa fullt på ett smock fullt dansgolv en het sommar natt! Ojj ojj väntar sååå på sommaren nuuuu! ;)

tisdag 1 mars 2011

Way above the clouds in the sky singing......


Bästa cover låten ja nånsin hört! Sååååå söt!


Sori Lady Gaga men ja diggar din låt bara för den här super söta flickan ovanför dig! Nå nää nog e Ladys egna låt riktit bra också!


Ja sku säkert int ha lagt lika mycke märke till den här låten om han int sku ha uppträtt på Victoria's Secret Showen. Ja får genast kunno fiilis när ja hör den här låten nu!! hihi super låt!


Kesha har nog haft bättre låtar men blev super förtjust i den för hon hade så grymmt snygga kläder och accesoarer på sig :) Och snyggt sminkad var hon också!

söndag 7 november 2010

EMA

Hahha tog några bilder via tvn :D Ja e såå slööö just nu :D Månne man nu int blir då ja sitter heelt ensam här i min lilla etta.... 
Eva Longoria! Hon skall ha 13 olika outfits under hela kvällen ;) Nice!
De sku va såå siisti att vara där o kolla nu!! Men får nöjja mig med soffan och tvn bara :D

tisdag 2 november 2010

Nu lite gladare inlägg!

Jaa aa efter mitt förra inlägg måste jag nog posta ett gladare har jag på känn.. Tänkte berätta för er att min absoluta favorit låt just NU är Rihanna - Only Girl!!! Hon rockar nog hett!! Love that girl! 

Men jag är ju också en grymmt stor fan av Taylor Swift! ;) Jep! Och hon har släppt en ny CD. Hörde lite på den på spotify och den va super! Där va en låt som plinga genast och det var Taylor Swift - Mine ;)


Två grymma brudar! 

måndag 13 september 2010

VMA 2010!!


Kolla just lite VMA 2010!!! And woohooo sån menooo! Sku nog ha varit kul att vara där!! Jag kan helt ärligt säga att ja låg udertäcket och hade just vaknat från min lilla tupplur :D Men ja fick nånslags konstig energi då den här låten kom! Den där Nicki Minaj är nog en hurja mimmi :D Synd så hitta jag int "The original" uppträdandet från själv VMA för det var nog såå mycket bättre men det här får duga, nu hör ni allafall låten :)

fredag 30 juli 2010

Tanssi jalka vipahtaaaaa!!!


Då den här kommer i TIVOLI så har jag aallti sån lust att bara kasta alla glasen och fara o sheeik some ass ;D

fredag 25 juni 2010

Saknar!


Den här låter får mig såå att sakna Henkka :( Han hörde ALLTID på den på spotify om och om igen. Och vi ha typ aldri varit så här länge ifrån varandra.. Så ja har jätte lessamnt efter honom nu :( Nåjaa hoppas dom här veckorna går fort nu annars fara ja väl själv iväg till Las Vegas :D

fredag 11 juni 2010

Whitney Houston keikka!

Mamma hade köpt åt mig och min syster och henne biljetter till Whitneys keikka. Först var jag ganska innoissaan men sån då det börja komma dåliga nyheter om hennes kiertue så börja jag nog ganska mycke fördomar om hela keikkan.. Men det var nog bara pakk och på att fara med då mamma hade bjudit med oss. Hade dessutom haft huvudvärk typ hela dagen så det gjorde ju inte heller saken bättre. Nåja men väl i hartwall arenan så var våra platser nära scenen men så att man inte såg ett piss.. Bra platser man får för dryga 100€ biljetter.... Nåja men vi fick nog sen byta platser, vi for breve Henkkas mostrar och sitta :) MEN sen då jag imisstag kollade bakåt så hade jag en slåknad kvinna bakom mig som STOR brädde på sina ben... och hon hade faktsit en kort klänning på sig......... så där var min konsärt förstörd!!! Jag skrek till helt fullt UJJJJJJJJJJJJ av förskräcknad!!!!! och hon reagera inte någo :D :O Creapy people!!!

Mamma tyckte att det inte skulle vara nån lämppäri men det var det ju... Axl Smith!! Han va helt SUPER!! Kunno energiapakkaus :D de va rolit och se/höra på...

Sen tog det faktist inte länge för än själv stjärnan steg ut på scenen!! I klädd glitter leggings och en lång läder kavaj/väst.. Och med en stor mage..... (Ja sa genast att "Shes pregnant"!!) Nå de var nog helt bra fiilis men alla dom där höga tonerna eller vad det nu heter så gick nog heelt åt perse... Men hon rädda allt ganska bra med lite skämt prat och storyn hon berätta efter typ varje låt... Men jag tycker själv att jag fick mer fiilis mot slutet och det värka nog alla andra också få.. Det var bra när Riita (Henkkas moster) sa i början att "kannustakaa sitte" fast hon e skit :D och det gjorde vi och alla andra med, så det fick nog upp fiilisen ganska bra! Att ingen buu nog int ut henne eller nått!
Men det jag tycker att är rude är att när man börjar gå ut då artisten säger "första" gången Good bye! För hej halloo dom kommer tillbaka!! Thats a fact!

Men helt okej konsärt. Prisena sku ha kunna vara en aning lägra nog! Och så borde hon kanske ha drukit liite hett vatten med honung i för hon steg ut och börja sjunga... :D För ibland hördes det faktist som om vi sku ha vari på nå rock konsärt :D No kidding :D