Visar inlägg med etikett Kämppä. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Kämppä. Visa alla inlägg

måndag 9 maj 2011

Black and White

Vet ni vad att jag har jätte stor himo på ett eget hus :) De sku ju vara helt underbart att bara få inreda precis så som man vill. Kollade just på ett inrednings program (sisustuksen huipulle!) på LIV där dom tävlar om att inreda hus och där va ett par som inredde ett hus och allt var typ i svart och vitt, och det var sjukt snyggt! De sku jag också vilja ha, allt i svart och vitt, så snyggt och fräscht! Fast sen har ja det att jag sku vilja ha mitt kök i pink! ;) de sku va såå coolt och såå jag! 
Här kommer lite inspirations bilder:

Det här köket är super mysigt och ganska klassiskt! Älskar alla små blom/växt inredningarna :)

 Äääälskar svart vit rutiga golv <3 love
 Och diggar svart vit randiga tapeter! Får vara ganska tjocka ränder! Skit snyggt :)
Det här mitt dröm kök! Vitt och pink! Lite kristall kronos och gammaldags krom kranar plus ett ljusrött smeg kylskåp ;)

Jag måste ju bara sätta in den här bilden! Pink vitt kök med flamingos som inrednings detaljer, ganska komiskt :D Kanske en ide till mitt kök.. hmm.. Men i love genomskinliga stolarna och bordet! namnam!

tisdag 2 november 2010

Tunnelmaa!

Ja såg att Mimz Jussa och Ida hade haft lite jul fiilinkii där hos dom... mmm men dom e int dom ända sidu ;) jaaaa... För jag ha haft ljus på heela kvällen och sen så hitta jag igår såna där röda hjärt julljus lamppor som ja satt i en lasipurkki och så tog ja fram mina Paul Frank SnowBall's o pyntta här lite.. Mmmm!




söndag 31 oktober 2010

Its a disaster :S

Idag ha jag och Henkka kört från Hangö till Stan och därifrån till åbo. Vi va efter alla mina sista saker från Stadi kämppän och så lämna ja in nycklana. Huhu ja e heeelt död efter att först ha kånkka ner min tunga säng från 5 våingen och sen ännu mitt matbord kånkka ja ensam ner.. USCH! 
Sen var vi en säng och hälsa på Henkkas moster och hans mamma här i Åbo (tillika via SubWay och köpa mat :P) 

Nu ha ja vari hemma ensam säkret en 2 timmar och försökt fixa här lite... De e helt upp o ner när alla mina kamor nu e här :S Int kiva alls när de e råddigt :(

Yep a disaster it is...

tisdag 28 september 2010

Åbo here i come ;)

Jeee va idag en sväg till min soo to be hem stad :) Va o kolla på en helt okeej bostad.. Den va ganska stor men den  va så dyster fast den va helt ny remppad men den va ändå litte mummu :D MEN imoron ska ja fara o se på maybe my soo to become home ;) Den kämppän e heelt jag och ja hoppas jag får den!! Hihii can't wait!! ;)


Jag var in i H&M ensväng också ;)


Den här är ja int helt säker med men ja måst pröva den ordentligt annars för ja den tibax :D



Den här tyckte jag var söt, har länge sökt en farkku paita :)



Madonna toppen ha ja kolla på länge i stan men dom hade aldri min nummer :( Men nu hitta ja min nummer!!