Visar inlägg med etikett Hanna wants. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Hanna wants. Visa alla inlägg

söndag 16 oktober 2011

Parfym tips!

Här om dagen så vart jag hos mamma och hälsade på och hon hade en lite pink parfym testeri på köks bordet och hon sa att jag fick ta den för hon gillade inte den. Så nu har jag använt den hela veckoslutet (glömmde min Gucci i Åbo) Och jag är helt kär i den här nya doften :) Det är YSLs parfym och heter elle. Måste skaffa denna parfym! Super god doft! 


These I would die for!

Kollade lite på nya Ugg's under veckoslutet.. Och klickade fram ett par sjuukt snygga uggin! Har från förut ett par låga gråa och ett par höga svarta helt perus men nu har jag lite kollat på dom stickade versionerna :) Dom ser ju så sköna och mushiga ut, meeen vet nog inte hur dom är på vintern? Men då de e super kallt kan jag ju ha mina andra vinter skor. hehe.

Over knee Uggs.. Sjuuukt snyyggaaaa!!!!!
Dom e ju så coola just för att man kan ha dom över knäna och sen helt normalt och sen helt baggy nere vid vristerna. Sjuukt snyggt till leggings och thighta Jeans :) Vill HA! 



Vad tycker ni? 

tisdag 11 oktober 2011

Vinter jacka?

Har gått och funderat på att jag borde skaffa mig en vinter jacka eller egntligen två? Skulle vilja ha en typ "filt" jacka och sen en längre typ parka eller mer vardaglig Hangö rock :D Hittade en filt jacka och den vara bara 40€ så den va ju hur billig som helst!  

Ganska simpel och snygg, men är det jag...? 

Sen har ju Svea helt grymmt snygga Parkas men dom är lite dyrare och dom har äkta fur vilket jag är lite emot.. Men dom är skit varma och skulle säkert vara till behov i vinter!

Hmm vet faktist int vad jag vill ha... Borde skaffa mig en varm lång rock men också en snyggare varm rock .. Svårt det här!

onsdag 5 oktober 2011

Hupps!

Jag skulle vilja leva EN hel dag då ja inte flummar mig, säger någo dummt eler skriver nått dummt! Hmm.. är det ens possible :D Ja tror int de.... Idag ha vari precis oposite dagen...

Men nu ska ja int tala om mina flummigheter mera. Utan jag är sååå peppad för morgon dagen då det är Hangö Gillets Sitz. De ska bli såå kul! Jag vet typ redan nästa exact vad jag ska ha på mig... :D Men skall inskaffa mig en tröjja ännu ;) Ja tror de blir en tight tjol, med nått lös upptills, Nya tröjan som ska inskaffas och svarta strumppebyxor och knee high strumppor! Perfect! Jeee de ska bli kul att fara ut och baila lite med kompisar lääänge sen sist..  

Men ja vet int vilken dera av dom här två tröjorna? Vad säger ni? :) Kaaanske den ljusa... 


tisdag 4 oktober 2011

Handbag tail.

Jag har nu en tid tänkt på att jag skulle vilja ha en "handbag tail" (vet nog int vad dom kallas på riktit med det är vad jag kallar dom). En "svans som man knipsar fast i väskan eller ändel har dom till och med fast i byxorna men jag tycker personligen dom e snyggar på väskan! Och jag är av den åsikten att de ska absolut vara fake fur och inte nån stackars liten rävs svans för de e bara fel!! Några av bilden nedan till ser man nog att är äkta päls men tog dom nu bara för inspirationens skull :)


 Den här bilden är sjukt fin och inspirerande ;)


torsdag 2 juni 2011

Go or no??

Har hela våren tänkt på att färga håret blont men har inte vågat... Och idag då jag var hos mammas så prata vi om det och hon vill alltid att jag ska bli blond igen :) hmmm.. Men vet inte?? det tar ganska mycket på håret och så.. Men om jag inte gillar det så får man ju det alltid tillbaka mörkt :) 
Så tänkte att jag skulle ha er att kommentera NO om ni inte tycker jag ska göra det/ passar i det, eller GO ja ni vet ju vad det betyder ;) 







tumblr_kza7stfxgS1qzd0s7o1_500_thumb.png.jpg

alice-dellal6-680x895_large.jpg

tumblr_lk5tuvnuii1qjsh5vo1_500_large.jpg

För snyggt är det också med sidecut och blondt hår, och liite snyggt kanske med färgad utväxt ;)

tisdag 24 maj 2011

Idag får de int regna :(

Tjabba tjena! Kom just precis hem efter en tur på stan med Josefin! Och vet ni vad! Jag blir just GALEN! För jag sku vilja ha en sån där iPhone ranneke som man kan ha då man e på länk och jag vart in till stockmann på söndagen men inget hade dom där och dom sa att jag sku gå till själva Apple butiken. Nåja så i dag for jag och Josefin in till Sportia och fråga och där hade dom haft men inte ändå på länge och inte heller i Anttila :( Och på alla platser så sa dom att gå till Apple butiken, men vi tänkte att vi tar dom här närmaste butikena först för Apple butiken e ändå så långt att gå i regnet :D Men sen gick vi nu dit för jag vill ha en sån.... Och månne int dom inte hade sån där?? Alla freakin skal har dom men int den där jävla ranneken :( Så Josefin blev lite sur på mig och jag blev sur på myyjän :D nä näää men come on! Men så ringde jag till Gigantti och dom hade såna i alla sina myymälän typ! Jess! Så de blir väl Gigantten imoron på hem vägen ;) 

H2964.jpg


fredag 20 maj 2011

Nya sweethearts?

Electric Rosette Sunglasses - Matte Black / Grey Plasma Chrome - Women's
Vilka är snyggare? Dom med färgad och speglad lins, eller dom andra svarta med "vanlig" lins? Har läänge viljat ha ett par solisar med speglad lins ;) Skit snyggt! Hjälp mig här nu :)

tisdag 17 maj 2011

En lite önske lista...

Om circkum 3 veckor lämnar min gulleplutt mig ensam i Finland för att fara på 3 veckors poker loma till Las Vegas, how rude?? eller va!! Ja vill ju meeee!! Men nej flitiga Hanski blir hemma i Hangö och jobbar her ass off!! (måste ju jobba för att sedan skicka shopping pengar åt honom ;)) Ja sa att han "får" fara på det villkore att han köper lite VS kläder åt mig ;) LOVE! Och kanske ett par nya uggin :) Nice one!

 Här kommer några godingar från VS ;)

                                      


 

                                


                                                                       
                              
                                    
 

Vill ha ALLA undisarna!! ;) Love them <3
                                      

  Kollade tillika upp lite Uggs och blev helt döds kär i dom här :O!!!

onsdag 2 mars 2011

Spirit Hood!



 En sån här har jag läänge vilja ha! Men hade lite glömmt bort den före jag läste en svenks bruds blogg och hon bor i LA och hon hade sån på några bilder! Och ja tycker dom e så jävla coola! Och det bästa är ju att de är fusk päls så inga söta djur har behövt lida för den här sköna mössan ;)
Jag funderade helt att den här Wolf modelln skulle vara helt bäst den högst uppe till vänster! Eller varför inte den svarta :D





















Här ovan för är några andra modeller Polar Bear och Snow Leopard! Och här under är Leopard! Super söta!
 

Audrina och Kesha med sina Spirit hoods! Vad tycker ni! Jag tycker skit snygga och coola! Måste nog skaffa mig en sån!! ;) Här kan ni gå in på deras websida!