Visar inlägg med etikett Outfits. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Outfits. Visa alla inlägg

lördag 18 februari 2012

Spontan flickkväll och utgång

Hej ska snart iväg till Jellu o börja där liite, ska dock bara dricka liite vin idag :) Sen ska vi väl spela nå roligt spel några flickor och sen väl ut ikväll! Älskar spontana ute kvällar! Tänkte snabbt visa vad jag har på mig. 


 Jeans: Bershka, Top: H&M, Bälte: mammas garderob, Poncho: Spanien, Örhängen: Gina Tricot
Puss alla söta! 

lördag 11 februari 2012

Saturday party oufit!

 Den här söta saken hittade jag på Gina i veckan och den ska jag ha på mig idag! Den är ganska kort och tänkte mina high waist leggings skulle vara högra men dom var det inte så man ser ganska mycke av magen så den passar bra till sommaren ;)
 Ljuvlig rygg!
Henkka tyckte man såg för mycke av ryggen så satte på en svart liten skjorta! Men nu ska jag snart sticka iväg och fira Jasu i grönan, jihhuuuu!! 

lördag 4 februari 2012

Outfit!

Tjaaa! Visar snabbt en outfit från förra veckans 3års kalas :) Ska just iväg till mamma och äta lite pizza så vi hörs senare! Har ledig dag idag så kommer nog blogga mer idag. 





Älskar min poncho!! Den är såå fin och så lätt att bara dra på en outfit då det är liite chilly ute :) 

måndag 5 december 2011

Metallic

Några bilder på vad jag hade på mig på på Jessicas 20års födis :) 



Stickad metallic klänning från H&M för 9,95€ ett riktitgt kap! 

torsdag 10 november 2011

Börja planera examen outfit.

Några klänningar jag kollat på till valmistujaisfesten :) Wiiiiii! Vill int ha en vanlig fin klänning utan en lite annorlundare och dessutom då det är vinter nu så kan de ju va svart eller mörk :) Eller varför inte röd då det blir jul tiden ;) 

Klänningen ska gå med skorna för har redan bestämmt att dom här vill jag ha när jag blir klar!! Olaaa! Glittriga fiinisar! ;)


fredag 20 maj 2011

Kokki Hanna :)

Idag har jag sprungit omkring i Henkkas huppare och leggings! Super skönt! 





Idag var jag super house wife ;) städa hela huset (okej okej henkka damsuga hela huset...) Och plocka undan precis allt! Hade ju väntat mig en super sötis gäst från stadi men hon fick jobb så hon kommer nästa helg! Jeee! Men det var skönt att få kämppän i skick.. Har inte mått så bra idag så jag tog en lite tupplur på dagen och de var super skönt! Efter åt mådde jag bättre, så jag sminka mig med mitt super smink och for iväg till butiken för att köpa lite mat för helgen ;) och faa aan k-hallen är dyyyr?? 40e för allt det här :O nej nej :( Efter allt fotas i köket började jag göra en super god kyckling sallad åt min hunbun :) Och den blev jätte god :) Nam! 

onsdag 11 maj 2011

Summer is definitely here!!!



Dagens: Idag har jag faktist haft 3 olika outfits på mig :D på moron kvisten hade jag min "denim" playsuite, efter det hade jag ett par nya shorts som kom i posten i dag från h&m och en top då vi var på länk, och nu den här som är en playsuite från h&m barnavdelning :D storlek 164 :D kul! Och så har jag min nya bikini under med dom coola toffsarna och dödskalle detaljerna! Och mina USA skor och Raybans!! hihi! 

måndag 28 februari 2011

Skrålla just igenom bilder från våren/sommaren 2010!

Vi låg just med Henkka och titta igenom lite bilder från Våren/sommaren 2010 och ja fick genast fiilis på våren att nu sku den nog få vara här och liksom ganska mycke också! Så jag tänkte bjuda på lite olika bilder! Hoppas ni diggar! 

Redan i maj kunde man ligga ute på terassen och sola!! Grymmt!

Vi hade en grils night hemma hos min mamma och pappa då vi vaktade huset. Och då drack jag SAY färdig blandad cosmo! Super god! nam ;)

Samma kväll och Jellu och Jussa fick nå fnatt med brillor :D

Jepp! Inne på Origo :D 

I tåget någon av dom hundra gångerna jag åkade tåg mellan Hangö-Stan! Och där hade jag ripsenpidennyksii som jag snart igen har!! ;) *blink blink*

Min ur snygga bandeau som är från Monki, var helt tookig i Monki då dom öppnade i stan! 

En glas tur i leijonparken med moster gullungar <3

Picknick på backgårds berget med två mycket nära vänner Lisa (saknar dig!) och Josefin :) saknar dig också Josefin :)

Ur söta H på båten påväg till Högholmen :) 

Mina snygga Gina tricot shorts för bara 9.95€ tror jag de var ;) dom sprnga jag i heeela sommaren! 

Ojj här är dom ännu typ oanvända! Min a Jimmy Choo ballerinor <3

Hahah vi var super ofta ute och äta i stan under våren med Henkka då han typ bodde hela våren med mig där :) De va mysit och kul! 

Ojj det här var mitt absoluta favorit nagellack tills sommren börja då jag mera inte hade tid att lacka naglarna då jag hade så mycke jobb :D 

Bästa sommar isglassen Twister! Nam såå gott och i glassbikinin blir det ännu godare!

 De här var mina favorit leggings sommaren 2010! Sååå grmmyt snygga och coola!

Hahahah! Den här gången på jobb trodde jag att jag påriktit skulle pissa på mig då Jasu tvåttade slushi maskinen och borsten fasnade :D och hon fick int låss den på någo vis :D Sen va hon helt rädd att pomon sku se de så hon såg helt ut som nån lessen liten valpp :D men Hanna de master hoiti den bort därifrån utan några problem ;D 

Ny klocka som dofta jordgudd :)

Outfit bild! Saknar min Fornarina shorts! Vill ju gå me dom nuu!!

Nu ska ja ta o lägga mig så att ja sku kanske friskna till lite :( Natinatt!  

tisdag 25 januari 2011

Difficulty choosing outfits..

Ja som rubriken säger så har jag de lite svårt... För ja borde nämligen hitta nått snyggt att ha på mig till Kryssningen som är nu på torsda freda, då vi ska några flickor från skolan dit och sminka! Och vi ska ha en vit t-paita och nått svart på... Men ja har ingen vit t-paita :O Men ja har en vit body med halv långa ärmar så kanske den och sen tror ja att de blir en kavaj i slatrigt material :) Pröva de just och de så faktist bra ut! Plus ett par svarta farkkun/byxor till och mina svarata kiilakorko skor :) Perfekt! Heeej de va ju int nå svårt :D Kanske ja orkar visa outfitten senare ;)

Nu ska jag fara en sväng till Stock och shoppa food! haha! Ja älskar Delikatessen! Henkka tycker att ja borde köpa mat i nån billigare butik men int e de nu säkert sååå grym skillnad på dom andra butikena och Stocka har allti någo kivoga grejjer och deras egen mat är så jäääkla god :P bye bye!

Hanna just nu! Ja hatar de här programme när de allti ska bleka bilden så där hiukan så att man ser helt blekfis ut :(

söndag 24 oktober 2010

PartyHardy!

Gårdagens outfits till Sarinas och Krilles birthday party! Tack för en kiva kväll allihop!! Blev nog liite för mycke tror ja :D Hade haft nå predikan till Henkka inatt om hur skit världen är!! haha :D

Tröjan jag har på mig är bakvänd att det som skalla vara bak är fram ;) Det är en ganska gammal paita från Vero Moda som var V aukko förut men jag hatar V aukkon och så klipper jag ju nästan alla paitor så jag klippte öppningen och den var snyggare bakvänd ;) Jeans västen är ur gammal från Only och skorna är från Nilson! Check! Och mitt nya färgade svarta hår!! Liky Liky!

onsdag 4 augusti 2010

Dagens outfit!

Höstig/regnig outfit var det idag :) Ja gillar att de blir höst när man får sätta mera kläder och mörkare och rockar och halsdukar och allt de där ;) Ni tror säkeert ja e sjuk nu??

Rocken: Henri Lloyd (förra året), Leggings pieces från Nelly.com, Toppen Vero Moda från Ulla-Dress, Uggsena av Henkka från Las Vegas

Kumppari päivä?

Igår sen nästan på natten då ja sku efter Henkka från Jonttes pokeri bileen så ÖS regna de ju :( Så ja fick sätta mina vackra kumpparin och min regnrocki på och hoppa fort in i bilen för att söka han :D Bilana va ju nästan dränkta i vatten vid väg kanetena som de regna :O Men ja klara mig torr hem ända!


How sexyyy?? :D

tisdag 3 augusti 2010

Uus Rrraitapaita!


Raitapaitan är från H&M, Leggings från Ulla-Dress och skrona från Ulla-Dress också men på jobbet hade jag mina gråa Uggs

Raitapaita LOVIN'

tisdag 29 juni 2010

Dagensss

Texta med Henkka idag på jobbet sen tyckt han att ja sku skicka nå foto på mig till han så ja for i pukukoppin o tog några foton :D liite nolot om nå kund sku ha kommi in o sett de :D Men int ville ja nu skicka nå gammalt foto heller! Så de fick bli min Dagens "outfit" bild.. fast man nu int ser så mycke av min outfit men who cares ;)

(I'm lovin' my necklace)

tisdag 25 maj 2010

Skön dag!!!!

Efter att jag skrivit färdigt förra inlägget så kela vi med henkka vad vi skulle hitta på.. han tyckte att vi skulle fara till Högholmen... Och dit for vi sen! Tog metro till Brändö och gick resten av vägen dit, riktit skönt..piku liite svalt men uppfriskande :)
Henkka tyckte det var tråkit då alla "stora" djuren bara typ låg och sov eller att dom inte ens var där, men ja tyckte de var helt skönt att bara gå omkring och kolla alla söta beibi djur :)


Sen tog vi Högholmsbåten till baka till stan, de va KALLT! Fast de gick nog mycke fortare än att gå dit! Sen var jag exträmt hungri så vi for till Stockas Fazer Restaurang och äta! De var Yummyy! Lasagne och sallad!!!


Sen for vi och kolla i butiker, jag hitta super fina farkku shortsin från Gina Tricot och en fin Topp också! Och dom hade ljuvliga skor i Union Five! Dit måst jag faa och shoppa sen då jag får min första lön ;P


Krångel :D

SUPER CUTE!





Nu tänker jag bara chilla och ta det lungt! Imoron har vi bara halv dag skola!! F**kin' awesome!!