Visar inlägg med etikett Clothes. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Clothes. Visa alla inlägg

torsdag 23 februari 2012

Wanties!

Wide pants är en stooor grejj i vår och sommar och jag väntar massor på att min shopping lakko ska vara över för då blir det nog att klicka hemnågra par ;) Här har ni iallafall några av mina favoriter.

söndag 5 februari 2012

Skit skit skiiiiiiit snyygg

Kollade just en härlig sida medd fullt med super fina kläder och SHORTS!! :D Och hittade väärldens fiinaste poncho som jag ska ha!! Den kommer vara perfect i sommar vet ni ;) Jag ääälskar den ❤ 



Shorts in my ❤

En av sommarens heta trend är hög midjade vintage shorts med crazy färger och mönster och fullt med nitar! Naaaaam! I love! Shorts är något jag lever i dag och natt under sommaren :D det är ju bara såå snyggt! Så jag väntar maaassor på att den här äckliga kalla vintern ska vara slut så man kan börja använda alla fina sommar kläder igen!
Vad tycker ni om shortsena?? :)  

torsdag 26 januari 2012

I väntan på sommaren...

Tänkte jag skulle göra ett inspirerande kollage inför sommaren. Och jag är faktist nöjd! Har bestämmt att i sommar ska jag köpa några par skit snygga höga färggranna jeansshorts fulla med nita! nam! Och till det snygga boots, små söta smycken, Ray Bans, kort top och en snygg väska and voila you look like a million bucks ;) Ahhh väntar såååå! 

fredag 2 december 2011

Tyras klädkollektion

Ni har säkert alla kollat in Tyras klädkollektion, den var ju gudomlig! Alla kläder var helt super duper snygga!! Vill ha några grejj därifrån såååklart :D hehe... Är själv jätte förtjust i de vinröda byxorna med dragkjed fram.





Ååååå den här sku va typ världen snyggaste nyårsklänning!

Bilderna tagna från http://www.stylebytyra.se/

onsdag 23 november 2011

Uuugibuugi!

Gonatt kan man väl nästan säga!! ;) Har frisknat till från urinvägsinfektionen, huh! och imoron är schemat SKOLA, och öva mig in för tutkintona som är på måndag och tisdag! Sen är det bara onsdan kvar då vi går igenom min yritystehtävä med rektorn och några andra och sen är det GOOD BYE!!! Hihihi! Och idag är det faktist 2 veckor till våran lähtö till Thailand! Ahh sköönt! 

Nu ska jag visa lite klänningar jag beställde hem från Nelly, det blev about 10 klänningar och 4par skor :D Skall dock inta ha alla utan pröva och se nån till valmistujaiset som jag har nästa veckosluuuut!!! iiik! 



Nu då jag kollade igenom klänningar var jag lite att "äh vad ar jag riktit tänkt" men får se hur dom ser ut när dom kommer hem :)

onsdag 2 november 2011

Julfest/Glöggrundan klänning?


Har haft en lite tråkig dag idag, men den piggades upp då Jellu frågade om vi skulle fara på en Italiensk glass ;) slutade med att vi satt på Amarillo och snackade skit och åt lite starters. haha. På hem vägen for vi förbi en butik med två snygga klänningar i fönstret, ena var Jellu döds kär i och jag i den andra :D mm... Men när vi kollade pris lapparna så var det nog inte i vår budget presic :D Men nu när jag lite skulle kolla runt på sidor så hittade jag en som är nästan precis samma klänning men en mycket billigare version! Jeij! Den här tänkte jag att jag skall köpa och ha på Julen eller kanske Glöggrundan! ääälskar kragen ;) sen kanske just sätta en fluga till :) snyyyyygt! Nu får det bli December och fort!  



söndag 16 oktober 2011

Halloween knocking on the door..

Just när åkte upp till Åbo jag Mimmi och Josefin så satt vi och pratade om Halloween och de sku va sååå kul med en ordentlig Halloween fest! Alla utlkäldda från top till tå och goda drinckar och bra fiilis! Naajs! Ja vill såå järjestää en Halloween fest ju! Och sen att hitta perfecta kostyme, ÄNNU ROLIGARE :) Jeeee! Kom på cokså vad jag vill klä ut mig till ;) haha! 

Här har ja 2st olika costumes, och vet int vilken jag heller skulle vilja vaa? hmm...  

 Rödluvan.... eller....
....Sailor 

tisdag 11 oktober 2011

Cant stop loving fake fuuuuuur!

Har varit hemma nu nån timme och jag har fått gjort en heel del hemma sysslor :) (stålt!!) Har damsugit, vikt bykt (massvis), tvättat golvet, tvättat WCn! Ljuuvligt med rent hem! Väntar som bäst på en vän som ska komma och låna min tvättmaskin. Borde också idag fara ensväng via hm och lämna tillbaka en tröja som int alls var bra på :(

De här är en pocho jag köpte i Spanien i vårast då vi var där. Använde den för första gången nu på söndagen and i fell in love! Den här en fake fur krage och den e ljuuvli! :)

Vinter jacka?

Har gått och funderat på att jag borde skaffa mig en vinter jacka eller egntligen två? Skulle vilja ha en typ "filt" jacka och sen en längre typ parka eller mer vardaglig Hangö rock :D Hittade en filt jacka och den vara bara 40€ så den va ju hur billig som helst!  

Ganska simpel och snygg, men är det jag...? 

Sen har ju Svea helt grymmt snygga Parkas men dom är lite dyrare och dom har äkta fur vilket jag är lite emot.. Men dom är skit varma och skulle säkert vara till behov i vinter!

Hmm vet faktist int vad jag vill ha... Borde skaffa mig en varm lång rock men också en snyggare varm rock .. Svårt det här!

onsdag 5 oktober 2011

Hupps!

Jag skulle vilja leva EN hel dag då ja inte flummar mig, säger någo dummt eler skriver nått dummt! Hmm.. är det ens possible :D Ja tror int de.... Idag ha vari precis oposite dagen...

Men nu ska ja int tala om mina flummigheter mera. Utan jag är sååå peppad för morgon dagen då det är Hangö Gillets Sitz. De ska bli såå kul! Jag vet typ redan nästa exact vad jag ska ha på mig... :D Men skall inskaffa mig en tröjja ännu ;) Ja tror de blir en tight tjol, med nått lös upptills, Nya tröjan som ska inskaffas och svarta strumppebyxor och knee high strumppor! Perfect! Jeee de ska bli kul att fara ut och baila lite med kompisar lääänge sen sist..  

Men ja vet int vilken dera av dom här två tröjorna? Vad säger ni? :) Kaaanske den ljusa... 


måndag 3 oktober 2011

Fake fuuuuuur!

Nu när ja ha kolla fullt med olika sivun så ha ja faktist börja fundera på att skaffa en fake fur :) Sku va snyggt till en partyklänning eller annars bara att piffa upp outfitten. 
Va tycker ni? :)
Den här gillar jag massor just för att den har luva och för att den är röd!!!

Blasca Fur Jacket EUR 83,95, Vila - NELLY.COM
Äääääälskar hatten!!!!

Fur Jacket EUR 119,50, Rebecca Stella For Nelly - NELLY.COM

söndag 2 oktober 2011

Black is colorfull.

Den här skjortan köpte jag i Ulla-Dress på veckan and i fell in lööv <3 Den är från Vero Moda och kostade 24.95€. Skiit snygg, fast bilden är lite orättvis! Sorry! Måste ta en ny bild nån dag.

Thiiis i bought yesterday! Köpte dom från Zara för bara 39.90€ :) happy face!

Dom hade jag faktist på mig igår på bröllopet :) 

tisdag 13 september 2011

Jeij! Fick just viesti att mina 6st klänningar från Nelly has arrived! Iiik keli! Hoppas nån e super :) men hoppas int alla e för då blir de svårt att bestämma sig ;) Nej nu i duschen! Sen efter dom ;)

tisdag 6 september 2011

heeeeeeeeeeeej!

God dagens! Sitter hemma näästan ready för att fara till Jellus och få lite hjälp med skol uppgifter :) Hon e såå snäll! Men under tiden här så ha ja försökt att fixa en klänning till bröllopet i oktober och det hoppas jag nu att jag har fått fixat med en beställning från Nelly.com på 6 klänningar! Nån av dom måste ju vara perfekt, eller hur? :D

Här får ni smak prov på två av dom :) lite suddiga bilder men någo liite ser man ju!

Bustier Prom Dress EUR 59,50, Three Little Words - NELLY.COM

Collar Blouse Dress EUR 47,95, Paprika - NELLY.COM

fredag 3 juni 2011

Duppii duu!

I got a problem... Vad ska man ha på sig på lördagens student fester? Om det är lovat samma grader som nu är det ju fördärvans kallt att cykla till den ena och den andra med bara en klänning. För int vill man ju heller ta bilen då man vill ju dricka.. hmmm o.O och sen funtsi jag att måst man ha klänning på sig eller kan man ha en kjol och top? :D Heeej ja vet int sånt här juh, eller e de bara upp till en själv? Help me :) 

Tänkte på det här kanke :) Sen en kavaj eller nått till och strumpbyxor kanske får se :) Vad tror ni?

måndag 9 maj 2011

Fortsättning....

Dom här tre sakerna blir hemma hos mig men resten får fara tillbaka till H&M!Och såklart outfitten i förra inlägget, (i love)! 
Röd bikini undredel till min röda bikini övredel! Hade redan beställt settet på vinter då den kom ut men då tyckte jag att undredelen var allt för string aktig men så tänkte jag att jag vill pröva den på nytt och nu var det helt okej! 
Den här färgen var gudomligt snygg på! Synd så kom bara nedre delen :S Får bara vänta på övredelen :)
Dom här är jag bara såååå kär i! Skit snygga! :) Hjärtstrumppisar! 

fredag 6 maj 2011

Hjäääälp mig!!!!

Gula??? eeelller...

vita???

Vad tycker ni? Vilken dera är snyggare? :) äääääälskar dödskalarna! <3

onsdag 4 maj 2011

5 timmars shopping i Åbo??

Är det sant att man kan shoppa i 5 och en halv timme i Åbo? Hahah ganska sjukt! Men nu då ja funderar så spendera jag faktist 1 hel timme inne på H&M's prov koppi :D Sen sprang jag trpla gånger inne på Stocka dubbla gånger inne på Zara och dubble gånger inne på Vero Moda :D Nääe nu e ja nog trött! :D Sen var jag också på super god sushi men de tog också typ 15 minuter att välja vad jag sku ha :D Som sagt så har det vari en gaanska slö dag :D Och jag har varit ensam hela dagen.. Så idag ska jag fara och sova tidigt! Eeeelller blir det ishockey kväll?? :D 

Det blev stävämyynti på Vero Moda kl.20.00 därför sprang jag där några gåger! det var jätte mycke kläder mellan 5-3€ :) Meeen alla bara trängdes så jag var int alls någo länge där! Men hittade en svart stringbody :) skit bra juh! Och den var bara 3€
Sen köpte jag lite undisar och nypar strumppisar :) Köpte också ett par röda shorts men 36 var allt för stor så tog 34 utan att pröva och dom var för små så får föra dom tillbaka :( buhuu!

fredag 29 april 2011

Peace

Kolla in dom här snygga chill topparna! Heeelt ljuvliga! Jag blev redan kär i dom för några månader sen före vi for till Spanien så beställde henkka en topp från Junkyard av dom och den e skit snygg! (hans favvo!! ;) ) Om jag sku beställa nån av dom här till sommaren så skulle jag troligt vi klippa den lite kortare, för den ser ut att vara aningen för lång tycker jag! 



Den här ville Henkka ha ;) han e väl en liten smurff tror jag <3