Visar inlägg med etikett LOVE. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett LOVE. Visa alla inlägg

fredag 17 februari 2012

Dogsitting

Ligger på soffan hos mamma och sköter om hundarna. Vi har varit på 3 låånga länkar med dom idag och dom däckade typ genast efter den andra :D Stackrarna! Men väl ute på trädje länken var dom i farten igen. De är faktist helt kul att gå ut o gå med dom faaast dom är lite här och där och kopplet runt benena minst 4 gånger :D Men vi ska nog gå o sova nu så att jag orkar upp till RPVn imoron bitti :) Skööönt! 

 Liten mys boll <3
Bruno lyx myser i Henkkas fam <3

fredag 18 november 2011

Grrrrr... störnade då jag förra inlägget skicade det via telefonen och hade skrivit en lite roman där under men då det alltid ska stärva och texten blir borta :( Där för skriver jag nu ett nytt ;) 
Igår var jag såå duktig flickvän och städade för fullt här hemma och fixade! Efter det for jag till mami och fortsatt städa där :D Nää men jag har ett mega skåp där som jag ännu hade ton med kläder i.. Hittade massor med grejjer :D och det blev ungefär 5st ikea kassar med bara loppis kläder :O sjuukt! Och hittade säker 10-12 par Diesel och Miss Sixty jeans?? Ett par kostar ju över 100 lappen så ganska mycket pengar har jag satt på jeans, nuförtiden skulle jag inte ens se kolla på så dyra jeans :D Så var jag till loppis Anka med syster och tog bord 1.12 så då ska ni alla ta er dit och kolla vårt bord (nr 2.) kommer ha maaaasssvis med kläder där!! ;) 

Nu ska jag fara iväg till butiken och söka tvättmedel! Och sen ska jag efter min duktiga soldat som äntligen slipper hem :) mums! <3




söndag 13 november 2011

Bild bomb

 Hittade lite bilder på mammas dator från sommare så tänkte ja sku sätta dom hit :) De sku nog va skönt med lite sommar och värme igen!! Jag har nog en grymmt snygg pojkvän! <3
Henkka och jag, och jag har hans sköna  skjorta på mig :D


Dom här stolarna var grymmt sköna! och stilrena!




puss <3


ADA :)


Bubbelbads bad :) 

onsdag 9 november 2011

min favorit..

Den här bilden tog vi i Kasnäs på pappas födis i sommras :) Finns inte många bilder på oss två så den här är nog en av mina favoriter <3 puss gulle! (han e nog så söt min pojkvän, eller hur?) ;)

söndag 23 oktober 2011

2 years anniversary

Försökte få gubben me på bild men det intresserar int honom just nu :D Så får bli en bild på mig iställe :D Plus en bild på lite nötter :D hhaha! Nää men jag är ju en söt och snäll flickvän så jag köpte en skål med nötter till Henkka på års dagen :) Kom på i bilen påväg till mamam att hmm de är en speciell dag idag men vad kom ja int på förän ja hörde att de va den23.10 :) Vår dag <3 Men vi ha aldrig fira de på nått konstit vis :D för vi kommer typ på det samma dag :D Bara man är me varan och myser så tycker jag att det är nästan bättre än att fira för fullt :) 

Han smög sig tillsist me på en bild <3 love you hun!

fredag 21 oktober 2011

Myser på soffan med 3st men.

Muschar på soffan med 3st söta men :D haha! Är hundvakter hos mamma ikväll. De e skönt att bo hos mamma :) Här e så lungt och fint och mysit allti! Mys mys <3 Och de e kul att muscha med hundan, saknar dom faktist massor då jag är i åbo :( mina sööta beibisar!

 Gäääääsp! De här e Sergei <3

Och det här e Bruno Bambi :) kallar han så ibland för han ser alltid ut som en mini bambi då han ha vari till frissan <3

tisdag 11 oktober 2011

See you tomorrow red shoes!

Nu ha jag skrivi lite på slutarbetet (mycket lite...) Och nu ska jag skriva det här till slut sen ringa min sötaste och sen drömma om mina dröm skor <3 ha det braaa! Ses imoron! 



Kolla hur ur gulli han e <3 Älskar dig och är sååååååååååå hääääääääääär glad att du e min <3 

lördag 8 oktober 2011

GRATTIIIS!!!! :)

Idag är det mina älsklingars födis :) Genast när jag vaknade på moronen sku ja hoppa upp och fixa morgonmål, men Henka bara "ja vill sova äääännu" tråkiga han! Så vi sov en timme till tills jag igen vaknade och då kunde ja int hålla mig så ja for efter Spanky och alla paket :) Myyysigt! De e så kiva att ge presenter och se när den andra öppnar dom :) 

 <3
<3
Senare idag ska vi till mamma och pappa på kalas :) Jee! Tårta och annat gått på menyn! 

fredag 7 oktober 2011

flickiga paket

Haloj! Är grymmt slut efter går dagen.... huuh! De va en super lyckad sitz med mycket sång och spjeksas och foton och roliga människor, precis så som en sitz ska va (säger jag som har varit på exact 2 sitzar :D) Men idag märker ja nog att jag haft kul dagen innan! Och dessutom har jag nacken förbajskat sjuk :( ja tror jag har sovit med miljoner dynor eller nått... 
Kom just hem från min syster där jag fick hjälp av två ivrriga flickor med alla Henkkas och Spankys födis paket (bortskämmda män jag har!) :D Men tänk så kul att mina 2 ljuvliga män har samma dag födis <3 De e jätte mysigt tycker jag :) Så imoron blir det breakfast in bed och dubbel kalas hos min mamma och pappa. Vi firar mig också imoron då de ha vari så mycke dom senaste veckorna att de int ha blivi av så de va passligt att ta bådas födis på en gång, då vi ändå fyller så nära :)
 


Nuuuuu på joooobbb!! :) 

tisdag 4 oktober 2011

Deppig dag blev till happy dag!!!

Idag har det varit en super usell dag. Jag har varit extra känslig och tårar hann det komma redan i skolan :( Hatar såna dagar... Men ett under skedde när jag kollade mina viestin som hade ploppat upp under lektionen!! För månne int min dator hade annlänt till Posten! Alltså de va precis vad jag behövde! :) Im soooou happpiiii! Den e grymmt snygg och sjuuukt lätt! I <3 it! Jag måst nog säga att Henkka kommer nog tyvärr som tvåa nu men en god tvåa såklart ;) 


onsdag 10 augusti 2011

Iiik!

E ju nästan närvös för att skriva hit :D ha ju int skrivi på såå länge... Är sombäst hos mamma och pappa och ska bli här över natten :) var just och tog en skön och varm dusch och nu ska jag blogga lite och sen tuti. Imorgon bitti har jag tidig väckning, skall vara 8.10 hos tandläkare :) jeee! Älskar att gå till tandläkaren! Woop!

Tänkte bjuda på lite bilder nu när jag nu haft en såå lång paus. Bilderna hittade jag på mammas kamera och dom är från sommaren :)


Min snygging ;)

Påväg på pappas kalas i Kasnäs :) lite gullgull foto <3


här är vi dagen efter, jag är pigg som en mört men Henkka var nog ganska tudiludi ;)

onsdag 27 april 2011

Snäll flickvän jag är!

Idag har jag bara städat och bykt typ! Tredje byket snurrar på sombäst! Och allt ska hängas UT! Handdukarna jag satt ut kl 16 var typ torra vid en 19 tiden då jag hängde ut andra bykrundan :) 
Men nu till bilden! Hahah jag har fyllt på Henkkas boxer låda (han hade 2st där då jag drog ut de??) Så jag vek alla snyggt och prydligt! Och vet ni vad han sa "du börjar ju bli liite kotivaimo kamaa! Kanske de om några år blir sormus aikoja!" hehe! ;) Love you too! <3

måndag 18 april 2011

Hurra för HIFK!!!!

Börjar med att gratta HIFK för vinsten! Jag är så glad för att dom vann men också för att dom just idag då Henkka hade biljett till deras match! Super kiva ju, önskar jag också sku ha varit med och se! :)
Idag har jag varit dukti flicka! Har städat hela "huset" och dammat alla dynor tecken mattor ect... sen hade jag ett extra bord här som har bara vait iväg och det fick jag ner skruvat och ner burit till bilen! Jaa just de kom ju upp med min pink pärla igår :) Och det gick super fint! Efter allt städas så for jag iväg och tränade två pass i gymmet! Sheippi och Xcycling! :) sooo nice! Sen fixa jag mat för hela veckan :D En riktig hemma fru ;) haha! Jaa och så hann jag ju med lite shopping också :D Oh my god! :D Nu ska jag försöka få sömn för imorn är det bigg day at school! :S

 Natii natii alla! Och om du Henkka ser det här så ta det lungt i stadi sen, puss <3

måndag 28 mars 2011

Back in Turkulainen!



Några bilder på oss från hotell rummet i Teneriffa! Älskar dig sötnos! 

Go kväll!! Sitter sombäst på in sköna säng i Åbo och Kollar med ena ögat på The Simpsons Movie! Spider pigg spider pigg!!.. Och vet ni vad!!! Jag har min super söötis här! :D LJUVLIT! När han börja kolla ishocky så ringde jag Josefin och fråga om hon ville komma till karkkibutiken med mig. Och det ville hon! Sen kom jag ahem och kollade lite på ishockey och sen har jag nu bara städat och hängt upp massviis med byk! Trodde min tvätt maskin sku stanna som jag hade proppat den :D haha! 
Ajjoo vi var till Restaurang Dennis idag och åt med Henkka! Jag tog en Baked Potato med räkor, och de var rikit gått. 

Men nu ska jag fara o kolla filmen med Henkka, han ropar helatiden på mig! Såå kul när han e här!! Han tänkte ännu vara imoron! Super kiva!! <33

måndag 28 februari 2011

Skrålla just igenom bilder från våren/sommaren 2010!

Vi låg just med Henkka och titta igenom lite bilder från Våren/sommaren 2010 och ja fick genast fiilis på våren att nu sku den nog få vara här och liksom ganska mycke också! Så jag tänkte bjuda på lite olika bilder! Hoppas ni diggar! 

Redan i maj kunde man ligga ute på terassen och sola!! Grymmt!

Vi hade en grils night hemma hos min mamma och pappa då vi vaktade huset. Och då drack jag SAY färdig blandad cosmo! Super god! nam ;)

Samma kväll och Jellu och Jussa fick nå fnatt med brillor :D

Jepp! Inne på Origo :D 

I tåget någon av dom hundra gångerna jag åkade tåg mellan Hangö-Stan! Och där hade jag ripsenpidennyksii som jag snart igen har!! ;) *blink blink*

Min ur snygga bandeau som är från Monki, var helt tookig i Monki då dom öppnade i stan! 

En glas tur i leijonparken med moster gullungar <3

Picknick på backgårds berget med två mycket nära vänner Lisa (saknar dig!) och Josefin :) saknar dig också Josefin :)

Ur söta H på båten påväg till Högholmen :) 

Mina snygga Gina tricot shorts för bara 9.95€ tror jag de var ;) dom sprnga jag i heeela sommaren! 

Ojj här är dom ännu typ oanvända! Min a Jimmy Choo ballerinor <3

Hahah vi var super ofta ute och äta i stan under våren med Henkka då han typ bodde hela våren med mig där :) De va mysit och kul! 

Ojj det här var mitt absoluta favorit nagellack tills sommren börja då jag mera inte hade tid att lacka naglarna då jag hade så mycke jobb :D 

Bästa sommar isglassen Twister! Nam såå gott och i glassbikinin blir det ännu godare!

 De här var mina favorit leggings sommaren 2010! Sååå grmmyt snygga och coola!

Hahahah! Den här gången på jobb trodde jag att jag påriktit skulle pissa på mig då Jasu tvåttade slushi maskinen och borsten fasnade :D och hon fick int låss den på någo vis :D Sen va hon helt rädd att pomon sku se de så hon såg helt ut som nån lessen liten valpp :D men Hanna de master hoiti den bort därifrån utan några problem ;D 

Ny klocka som dofta jordgudd :)

Outfit bild! Saknar min Fornarina shorts! Vill ju gå me dom nuu!!

Nu ska ja ta o lägga mig så att ja sku kanske friskna till lite :( Natinatt!