Har hela våren tänkt på att färga håret blont men har inte vågat... Och idag då jag var hos mammas så prata vi om det och hon vill alltid att jag ska bli blond igen :) hmmm.. Men vet inte?? det tar ganska mycket på håret och så.. Men om jag inte gillar det så får man ju det alltid tillbaka mörkt :)
Så tänkte att jag skulle ha er att kommentera NO om ni inte tycker jag ska göra det/ passar i det, eller GO ja ni vet ju vad det betyder ;)


För snyggt är det också med sidecut och blondt hår, och liite snyggt kanske med färgad utväxt ;)













