Visar inlägg med etikett Ai laik. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Ai laik. Visa alla inlägg

torsdag 2 juni 2011

Go or no??

Har hela våren tänkt på att färga håret blont men har inte vågat... Och idag då jag var hos mammas så prata vi om det och hon vill alltid att jag ska bli blond igen :) hmmm.. Men vet inte?? det tar ganska mycket på håret och så.. Men om jag inte gillar det så får man ju det alltid tillbaka mörkt :) 
Så tänkte att jag skulle ha er att kommentera NO om ni inte tycker jag ska göra det/ passar i det, eller GO ja ni vet ju vad det betyder ;) 







tumblr_kza7stfxgS1qzd0s7o1_500_thumb.png.jpg

alice-dellal6-680x895_large.jpg

tumblr_lk5tuvnuii1qjsh5vo1_500_large.jpg

För snyggt är det också med sidecut och blondt hår, och liite snyggt kanske med färgad utväxt ;)

torsdag 10 februari 2011

I love my knew Poncho :)

Då när ponchona blev pop så var ja nu bara att hmm e de nu snyggt.. För ja tycker int alls de e snyggt me någo mega färger och olika färger blandat plus någo mönster dit ännu.. Usch! Men förra veckan då jag sprang i H&M så hitta jag min dröm Poncho! En svart med huva och fransar! Alltså nam! skit snygg och passar till allt! nästan :D


Lite som rödluvan ^^

Den kommer vara super på svala sommar kvällar då man sitter och smuttar en god drink på nån terass :) Lovely!

onsdag 9 februari 2011

Blogg torka??

Jaa minsan de vad jag har just nu :( ja har liksom int precis lust att blogga... not fun! Men det känns att jag ändå måste typ :D 
Måste berätta för er att den här veckan har ja low carb diet.. :D hmm.. Eller ingen pasta/potatis diet :D iställe äter jag sallad och steamade grönsaker :) och jag kan bara berätta att de e såå mycke godare också :)

Tidigare idag hade jag sån karkki himo meeeen sen börja jag kolla på Victoria's Secret show 2010-2011 och då for nog karkki himon heti! Och genast kom gym himon fram :D Imorn på moron ska ja fara och dra ett gym pass :) I love it!









And i just love the PINK collection:



onsdag 24 november 2010

Julmys :)

 Prinsess duva i pink ;) och en silver raindeer.
Glass portion och en glittrig pehmis ;P

Vad tycker ni om mina nya julgrans pyntt?? I love them :) Däär fanns såå mycke ljuvliga små pyntt som ännu skall hem till mama! ;) Årets jul gran kommer bli super fin! Jag tror de kommer att komma upp nu i veckoslute, de e ju faktist pikkujoulu då ;) och dessutom så kan ja int heller vänta någo längre :D

onsdag 13 oktober 2010

Myspys.

Jaa om man kan kalla det myspys.. För här ligger jag på soffan hemma och dricker te och äter popcorn för mig själv, då min pojkvän är uppe på hans pappas kontor och spelar poker.... buu för det!! Men SKÅL för popcorn och tee!! ;) 
Njam njam!!

tisdag 18 maj 2010

Omnomn slurpp ;P

Idag efter skolan så for jag och Henkka till stan för att köpa puku till han. Vi gick nog till ett par paikkor och vi hitta nog en men resten var antingen för små i byxorna eller förstora i kavajen så de var ju lite jobbit.. Men sen när vi var på väg till spåran så gick vi förbi ett jordgubbsstånd där dom hade korgar med 2kg jorgubbar i ;) en sån köpte vi sen. Alla var helt mega stora så var dom inte sådär sliskigt sura och hårda som dom brukar vara från butiken utan dom var mega saftiga, mumsiga och super röda ;)



Spanky smaka också liite på jordgubbarna, han digga de :) han var rikit röd runt munne efter åt :D