Fixade just klart mina naglar :D tog bara ett par timmar :D tar allti sjuuuukt länge då man gör åt sig själv.. Gjorde helt vanliga franska med lite glitteriii :) ville pröva mina nya vita tippin så :) E dom int fina?? Nu ska jag gå och tuti, för imoron ska jag tidigt upp och till gymmet och se på begravning så.. C ya 2 morrow !
Visar inlägg med etikett Nails. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Nails. Visa alla inlägg
fredag 4 november 2011
tisdag 1 februari 2011
UFO karkkin ;)
Fixa mina naglar ida :) (ja blir såå jäkla snabbt le på dom so fixar dom hela tiden.... :D) Först så va ja helt att va kela ja me då ja gjorde dom så här men nu när jag så bilden så dog ja lite.... för de liknar ju lite UFO karkkin! För jag hade haft tidigare svart glitter så de blev under det ljusröda och blåa. Riktit fin kombination ;) Eller va säger ni?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
