söndag 11 april 2010

Kamera/Dator problem!!

Okej så idag har ja varit helt mega ivrrig att fixa på bloggen för ja fick en snabb "bloggkurs" av Jass och sen var jag efter min mammas systemkamera så jag sku få shit snygga bilder på mina ostoksin.. Men sen då jag var klar med mina photoshoots o sku sätta in bilderna på min pojkväns dumma dator så krävde den installerings CDn och den hade ja ju int (för min pingell dator behövde ingen installerings CD) så nu får ja vänta tills imorgon före ja kan sätta int bilderna :( Några juttun hittade jag nog på nettin som ja sätter hit :)

all star light leather hi





I Love it!

Hmm de va allt ja hitta på nettin :( Men sätter resten in imoron!!



10 kommentarer:

  1. Lite dummt bara när den där gina bilden blev sådär :(

    SvaraRadera
  2. Toi hame on söpis. :) Mutta ku mä kokeilin sitä ni mun persus näytti vaan discopallolta. :D Oliks sulla se pääsiäisenä origossa päällä?

    SvaraRadera
  3. Vähä blingisempi hame :D joo oli mulla :)

    SvaraRadera
  4. Se oli tosi magee sun päällä. :D

    SvaraRadera
  5. joo den va jättefiin! :)

    SvaraRadera
  6. gillar dom vita skorna. kanske det blir vita converse till nästa..

    SvaraRadera