tisdag 13 april 2010

MOTIVATION 0

Sedan 2010 årets start så har mina skol motivationer gått neråt och nu är de liksom just på gränsen att jag är nära på att sluta den där skolan! Det jag studerar till är rolit och kiva men liksom resten i skolan suger! Det finns liksom inget där som får mig att stiga upp på moronen och gå dit med ett stort smile på, exact ingenting (okej liiiite men heelt piku liite så maten där ;D men de är nog det ända!) O lärarena är inte heller dom trevligaste alltig!! De finns några som är helt okej men ändå så måste dom ha den där bitch attityden på när andra lärare är med, jag liksom förstår int varför?? Och när det är sånt jävla jomas hela tiden om allt som egentligen inte är nånting att joma för!! Grrrrrrr!!!!!
Men en sak är nog säker att ja fortsätter nog inte om de inte blir bättre före sommaren, "en vaa jaksa!"




6 kommentarer:

  1. Du ska göra vad du känner att du vill göra, om skolan smakar trä så gör du nånting annat roligt! Det finns så många mänskor här i livet som tror att man måste göra nånting man inte tycker om, själv slutar jag också skolan! :)

    SvaraRadera
  2. Men man ska också klara av att umgås å vistas me såna som man int allti gillar... å du ska ju int jobba me dom i framtiden. Nästa skolår blir garanterat roligare ska du se, försök orka lite till syster!

    SvaraRadera
  3. Om jag ha orka 3 år me våra crappy lärare så orkar säkert du också ;)

    SvaraRadera
  4. Hanski yritä jaksaa!
    Du har bara 2 år kvar(?) och sen har du iaf ett yrke :)

    SvaraRadera
  5. Joo nå ja ska nu försöka, de va nu bara en skit dag då när ja skrev de där inlägge att allt va helt paskana den dagen.. Men idag hade vi ansikts massage o de va helt huippu att de digga ja så månne ja nu int fortsätter ;)

    SvaraRadera