torsdag 15 april 2010

Phone Addiction!

Idag finally fick jag veta att min försäkring betalar min telefons korjaamo.. JEE!! Helt skönt att få en ny pärla, Fast det nog var mycket svårt och sårligt att lämna den dit i butiken :( iallafall när jag såg att han satt den in i en ful lite pafflåda, då tänkte jag nog nästa börja stor lipa där :'( Men hoppas den nya telefonen e super och att den inte har någo fel!Den tänker jag vara mega försiktig med!! Men nu har jag kollat på fodral och skydd till min pärla :) Men ja har ingen aning att hur ja ska klara mig utan en ordentlig telefon i några veckor och han sa dessutom att de kan ta i värsta fall över en månad före man får den nya telefonen. De blir väl en känkkäränkkä månad för mig då!
Nån av dom där ska jag tror jag tila åt mig :) Plus ännu ett plast som man sätter på själv skärmen och då håller den vad som helst! Can't wait!

4 kommentarer:

  1. varifrån kan man tila sånadä iphone fodral? :p

    SvaraRadera
  2. ja röstar på paul frank... heeelt du!!

    Men komihåg lillasyster att den kan gå sönder fast man har skal å fodral till den... man måst vara försiktig me den!

    SvaraRadera
  3. I know!! Ja tor ja nästan måst beställa 2 :D för ja kan int bestämme mellan juicy couture o P&F :D Joo ja ska nog vara försiktit o tänker ALDRI låta henkka hålla iden :D

    SvaraRadera