måndag 26 april 2010

To days outfit.

Det här var idag på moronen just före jag skulle faa till skolan. Jag var liite tuti ännu då jag kom till stan med först tåget från hangö, så ja tänkt ja sku sätta helt chilliga kläder på till skolan. Sen hitta jag mina Jimmy Choo ballerinor i sko skåpet som ännu var i lådan (som jag heelt hade glömmt) så jag bara måsta sätta dom på :) Ni tänker säkert att de var ganska kallt men de var faktist int alls någo destu vidare kallt utan helt skönt egentligen... Men jag har sen de probleme att alla skor börjar skava åt mig första gångerna ja använder dem, så jag fick nog liite skav sår av dom.. Men ska man vara fin så får man lida piin!
Scarf: Gina Tricot, Hoppare: Gina Tricot, Jacka: H&M, Leggings: H&M, Ballerinor: Jimmy Choo H&M Collection

(Fina tidnings kasor där i hörnet!)

2 kommentarer:

  1. dehä hadd du tid me fast du redan va sen ti skolan...

    SvaraRadera
  2. Nå de tar int länge att snabbt ta ett foto :D ja satt int bildena på datorn utan ja stack genast ja hade tagi bilden ;)

    SvaraRadera