söndag 18 april 2010

What a night?!

Okej så igår var det då dags att dricka liiite alkohol. Jag hade planerat att vara ganska full för ja hade haft himo att festa hela veckan.. Så vi börja sen hos Josefin, det var kul för jag hade int sett dem alla på flera veckor så de helt jätte kiva :) Nåja men det var väl där det spåra ut när helt tydligt drack aaallt för snabbt.. Sen då ja sku komma via Henkka och lämna alla mina saker dit så flög ja på hans trappa och slog min armbåge och de tog pipi. Så nu har ja en svart/blå armbåge :( nåja så for ja nu ut sen i någo skede.. De va helt rolit ganska vanlig kväll på Origo. Men sen mittiallt så floppa allt helt och jag kommer inte ihåg NÅGO! Sen vakna jag nu bara hemma i sängen och visste int någo om världen.. Sen har ja nu bara mått exträmt skit hela dagen.. Bläääääh!!!


Mims och Ida

Jens

Josefin vitamin

Söta Ida :)

Jossas hmm inte så goda shott :D





Can't stop partying!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar