lördag 29 maj 2010

Friday!!!

Jag ha visst blivi lite efter i varje inlägg, skriver dom allti dagen efter :D MÅST SKÄRPPA MIG!!

Jag och Henkka var och möta och säga hejdå till min mam. och pap. som for till Amsterdam igår och tillika tog vi deras bil också.. Mhuhahah :D
Så vi for en sväng till Jumbo och kolla liite.. Jag hitta 5st fina nagellack från Seppälä (Tack Jussa och Jellu för att ni gjort bra reklam för deras nagellack ;)) och ett par rydbyx leggings. Sen var jag in till Zara och se om dom skulle ha haft någo snygga klackskor... men neeej :( måst ännu fara i stans Zara och se...

Min favorit färg var nog det här gråa... Måst nog säga att jag faller lätt för allt som är grått :)

En "space lila" lack, blå och lila glittrigt lack, det under bara gråa lacket, baby pink (a must have!), orange (coolt till bruna sommar tår!)

Så forsatte vi hem till mig och packade bilen full med tavara (hälften av alla mina kläder) + Spanky och hans bur :D

Spankyy and the mess :D

Hahha hade lite slött på hemvägen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar