söndag 23 maj 2010

Hangöö hangöö hangöööööööö!!!!!


Jag var idag med min syster och hennes två döttrar Lana och Ada ut och cykla ensväng. Vi var till Ulla-Dress och sen var vi till glass kiosken och till kirpiset. Jag var och sätta skyllt till vårt bord att allt är -50% så hoppas nu nån kommer allt bort före måndagen då vår tid tar slutt :D Men ganska bra ha vi nog sålt där att jag förde ganska många par skor dit förra veckan och nu var det bara tre par kvar :D

Ada Jill och Lana i Leijon parken på glass :)

Ada diggar glass helt massor :D men de ser man väl??

Efter att jag hade hängt med min systers lilla familj så cykla jag iväg ner till Josefin. Vi sku och shoppa grill mat då vi sku grilla här på vår gård. Så jag köpte melon och hotdogs för dom hade typ inga goda grill korvar i Ali (fatit!) Nåjaa men de var riktit gott med grillad hot dog :D Sen hamna vi fara på nytt til butiken för jag glömde ju det viktigaste..... Engångsgrillen.. Så cykla vi vidare till oss och tog spanky ut i gräse. Han digga de, han mummsa helt fullt med gräs :D så satt vi säkert en timme eller mer och väntade på att Lisa sku komma, för vi kude inte sätta på engångs grillen före hon var där för annars sku den säkert inte ha varit varm då hon sku ha kommi... Så ringer jag för kanske 4 gången och frågar var hon var och så, så sa hon sen att hon redan hade ätit!! :@ så där hade jag och Josefin sutti vrålhungriga i flera timmar.. Grrrrr Lisa.........

Haha vår fina grill placering :D Melonbiten höll grillen på plats :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar