måndag 17 maj 2010

Monday is fu*kin' hot!

Idag på kvällen fick vi för oss att fara till solariet och vi gick dit som nog var en bra idé en usch va ja har ont mellan tårna nu för jag hade flipflopsin på mig för ja kela att då får jag inte hett och börjar svettas och sen får skavsår.... Men de va rikit rolit, en lite ilta lenkki!
Där i solarie salongen så sku ja sen sätta pengar in i automaten o så satt ja imisstag på de längsta så vi hamna va där 27 min, inte sku de ha vari annars någo men då de blev så hett och ja trodde typ jag sku svimma dit... I BETTER BE FUCKIN' TAN TOMORROW!!!!!
När man far ut från därifrån så har dom en automat med olika solarie cremér och jag sku vilja ha dom ALLA!! Ljuvliga!!
Efter allt solarie härjas så var vi så exträmt hungriga att vi for till Chico's på liite ilta pala :P omnom!!



3 kommentarer:

  1. Du är så fin :)
    Var går du på solarie? akta bara så du inte går för mycket och blir rynkig

    SvaraRadera
  2. Tack massor Firkku <3
    Vi går i ett självbetjänings solarie på manskun, helt sika bra! Man behöv int vara nå tid eller nå man bara far dit.. 9€ 27 minsa e de högst man kan va :) nee int blir ja nu så rynki e nog redan liite så :D men måst gå nu före avslutninge/bröllpe att ja int e nå kalkkilaivankapteeni sen :D

    SvaraRadera
  3. aijaa nice! måste ta och pröva det nångång :)

    SvaraRadera