lördag 29 maj 2010

Shnagellack!

Som bäst faktist har vi besök av Jill (min syster) Diddi (hennes kar) och Lana och Ada. Vi ha laga Tacos eller jag och Henkka gjorde och resten åt :D Sen gjorde jag mini manikyrer till Lana och Ada. Lana var helt lätt för åt henne ha jag nog gjort åt förut men Ada har aldig haft lack förut, så de var ju ganska spännande för henne :D Hon hölls int alls på plats och så fick hon lite lack på kinderna med :D men de blev riktigt fint, jag satt det nya fina oranga lacket som inte egentligen är oranget på naglarn utan mer som nå persika rött/pink :D

Ada med lack på kinden :D

Lanas hand och lacket.

Adas och Lanas händer.

3 kommentarer:

  1. Ljuvliga foton ble d ju!!! Å ljuvliga små små händer!!!

    SvaraRadera
  2. Gumor gillar! ;)

    SvaraRadera
  3. Jepp riktit fina bilder blev de :)

    SvaraRadera