torsdag 20 maj 2010

Tipseli tips!

Idag hade vi ganska tråkig skol dag, eller de var nog riktit skojjigt men vi gjorde nog inte på det viset något nyttigt :D Vi bara chillade och övade liite på massage provet och var slöa. Men jag kom på iskola att jag borde göra något åt mina torra ben så kom jag ihåg att Amanda hade berätta för mig ett ganska bra knep/recept:
Man tar några matskedar olivolja och några matskedar socker och blandar det. Jag satt med lite honung också, tänkte att det också är bra :)
Och Whola där har man en perfekt bodypeeling ;) De funkka enormt bra, nu har jag babyrumppa hud utan döda hudceller :D ! Men ja luktar kanske liite franskis men vad gör nu de ;D
Taaaack Amanda för det goda tipset!!!!!!

Nu ska jag laga mig i ordning och fara ensväng till stan och stiiga liite... Jag tror jag ska fara till Monki och Weekday och se om ja kanske hittar nått ;)

4 kommentarer:

  1. Oj, ja ha länge tänka prova det där men de ha aldrig blivi av :P

    Så Monki ha öppna nu! e de nå bra?

    SvaraRadera
  2. Joo Monki va helt super!! fast de va skit trångt bara :( men dom hade skit snygga kläder!! mi laik :)

    SvaraRadera