fredag 21 maj 2010

TRÖTT!

Idag var det en skit jobbig dag i skolan.. Främsta orsaken var väl den att vi inte brukar ha skola på fredagar, sen var de väl också de att vi hade kunbetjäning och på förmiddagen så kom aldri min kund så jag fick iställe vara dejour och de e hemskt, för då har man Camilla (vår klassföreståndare....) som går typ efter en och kommenderar... De gjorde hon sen hela dagen, hon gjorde inget själv! Hon t.ex. märkte att ett roskis var utan påse då skriker hon åt mig från andra sidan huse typ att "Hanna här e sen ett roskis som sku behöva en roskis påse" nå jaha far efter en då!!! Nå tur så blir de sommarlov om mindre än två veckor, så behöv man inte höra på sånt kommenderas mer!!
Sen sku jag ännu klara mej hem till Hangö med två fullpackade väskor och en bur med en tjockis Spanky i :D de va int så kul ju.. Så nu sku jag behöva en ordentlig massage av min härliga pojkvän som såklart int e hemma :( Han ska vara hela veckoslutet på polttarin nånstans kring Åbo traktena, så jag ska vara ensam hemma hela helgen... hur ska ja klara mig :S Tror jag ska fara en sväng till min SIS och joma skit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar