söndag 20 juni 2010

Söndag!

Ja kan faktist int säga att de är skönt att vakna och int ha krapula för när ja vakna idag (kl.14.00) så känndes det som om jag sku ha doka hela veckoslutet typ! Ja var såååå mega trött i hela kroppen!! Men tuuuur så e de sönda o ja e ledig annars sku ja dööö! Ja tog min ledigadag till nästa vecka imoron (på måndagen) så nu har ja nästan som ett veckoslut ledigt, SKÖNT! Så ida ska vi fara me henkka till stan en natt och imoron ska vi sen stiga upp nå 4 för han ska vara kl.6.00 på flygfältet och sen ska han off tooo Las Vegas!! Och usch vad jag kommer att lipa imoron :( int kiva! Tur så har ja ändå Spanky här hemma som skyddar mig :) Fast han e nog sån piss liisa och skrajj för allt så de e väl jag som får skydda honom :D

Ja tror att ja ska städa upp den här kämppän tills han kommer hem för de blir adri annars gjort :D För ja tycker bäst om att städa då jag är heelt ensam, då blir det bäst resultat!

Men nu ska jag sluta skriva o hjälpa Henkka packa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar