tisdag 1 juni 2010

Tisdagggg!

Nothing interesting happening today... Jag skall bara och köra andra skedets någo juttu idag, de är lite pirrit nog :S Tänk om jag e helt skiiit!! Ouu noou! Hoppas jag inte får den vita golfen för när jag tididgare ha kört den med Henkka så ha jag allti fått kärring stop.. flera gånger tillochmed :S :S "Nåjaaa sluta tänka på det nuu Hanna!!"
*
*
*
Tur så ska jag och fixa mina ripsin efter det ;) "blinckblinck" de blir kul! Det har fallit ganska många åt mig (kanske jag inte ha behandla dom så snällt...) så nu ska jag vara super snäll med dom i fortsättningen :)
*
*
*
Senare ikväll ska jag köra upp till Helsinki.. blahh :( sku inte alls orka men måste ju då det är vår sista skola dag imoron såå.. Liite synd då man knappast kommer att se alla under sommaren :(

2 kommentarer:

  1. det går nog bra Hanna! :D o du kan fixa mina fransar också! :D hihi

    SvaraRadera
  2. De for int alls bra Sarina :(

    SvaraRadera