onsdag 16 juni 2010

Vivaaa Las Uuugg$$!

Henkka ska åka till Las Vegas nu kommande måndag.. han lämnar mig hit all alone i två heela veckor :( Nej men helt roligt att han hittar på nått på sin semester då jag ändå inte kan göra nått då jag bara jobbar :D Meeennn ja tänker ju såklaart liite använda some shopping opportunity ;) jag skall ge liite pengar till han så att han får ett par nya Uggs åt mig och kanske lite trosor från VS.. helt beroende på hur han hinner förståss.. Men nya Uggs skulle jag absoult behöva! För mina oldies but goldies börjar nog se så grymma ut :D Dom har nångång i tiden varit svarta ... men nu e dom typ mörk gråa ;D men dom är ännu lika bekväma som då jag köpte dom! Och INTE att jag kastar bort dom! Dom duger nog ännu till nå jobb keikkan ;) De e ju ändå Uggs så ;D


Ja kolla nu olika färger men GUD jag har svårt att bestämma mig vilken färg jag vill haa, de finns ju så många olika fiina!










Hjälp mig och säg era favoriter! För Chestnut färgen passar med ganska mycke och det gör den gråa också. Men sen elektrikblåa och pink passar ju sen med mindre färger MEN dom är mycket annorlundare och ja tror inte många har såna.. eller vad vet jag.. Men please help me!

4 kommentarer:

  1. Jag röstar för blåa eller gråa.

    SvaraRadera
  2. Precis samma här! tycker de blåa skulle vara ganska exklusiva men de gråa igen sådär perus söta sen på hösten iaf :)

    SvaraRadera
  3. Sku han månne vila eller ha utrymme för ett par till uggin i väskan sin på tillbaka vägen därifrån???

    SvaraRadera
  4. Nog har han säkert, sa han! :)

    SvaraRadera