torsdag 1 juli 2010

Krapula päivä!

Idag på moronen vakna ja med hirvee darra :/ sen steg ja upp först 8.30 så ja fick en aning brott då ja sku vara på jobb kl 9.00 -.- Men jag hann super! Var där fem före till och med ;) Men varför lär man sig ALDRIG att det inte lönar sig att dricka kvällen före man ska på jobb? För man orkar ju inte göra någo o tiden går ju så jävla långsamt då... Nåjaa men på mat pausen for ja o äta lite darra ruokaa.. Pidee ;) Men de va nog så lame dag idag att hoho!!
Sen kom jag hem och sov 2 timmar och vaknade till 19 då jag hade lovat mammas granne (Carita) att jag skulle göra fotvård åt henne. De var riktit kiva att göra någo sånt emellan :) Har ju int annars så mycke jobb så gör liite extra på sidan om också ;) ... Höhöhö!!
Och nu i en timme ungefär så har jag fixat i gäst rummet då jag får någo okända gäster hit på lördagen.... :D Guuud va vi har romu där! Usch!

Men konstit att jag ändå har orkat med allt det här fast jag haft mega krapula ^^ måst väl börja doka varje dag så man for någo gjort :D:D hehe!


(nu ska ja fortsätta städa liite o sen fara o tutii)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar