söndag 4 juli 2010

Ledigdag!

Idag vakna ja en 12 tiden och ja piina mig upp för ja bestämmde mig för att jag behövde grillas liite ;) så ja tog Spanky med och så körde vi ner till mammas och pappas. Men de va så hett att ja påriktit int kund ligga längre än 15 minuter stilla... Och så hade ja glömt mina solglasögon hemma så man såg ju int heller någo.. Nåja men ja ska nu int klaga! Sen i ett skede när ja inte kunde ligga mera så tog jag mammas bilen och for iväg till Life Style bodan och köpte två par espardriller ett par svarta och ett par gråa och sen ett par röda till min mamma :) Fick sån himo på såna, ja ha säkert haft 15 par såna men vet ju int var hälften e eller så har dom blivi förstora eller förstörda. Sen drägla ja liite efter deras klockor som dom har där ;P
Sen kom Henkkas mamma till oss så grilla vi maletköttbiffar och korv och kokade nypotatis och så hade vi till en super god sallad men fullt med melon bitar, fetaost, ilma kuivattua kinkkua och basilika... Nam! De va sika god dinner! Ja älskar grill mat och att äta ute på egen gård!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar