söndag 22 augusti 2010

Birthday weekend!

Ha vari liite lat på att skriva under vs :P men nu tänkte ja berätta liite om det! På fredagen så hade vi skola bara till 12.00! (awesome)! Jag hade sån angst om mitt hår i skolan (hade tvättat de på moronen men det känndes ändå heelt smutsigt och äkligt) så jag gick till Arabiakeskus efter skolan och köpte RIKTIGT shampoo och balsam! Och int någo butiks skit! Som man bara får skitit hår av! USCH!

TIGI Rockaholic 750ml flaskor

Sen tog jag bussen hem och där vänta min mamma. Sen städa vi liite och plockade undan. Sen for vi iväg mot Esbo och Ikea! Där gick vi en timme och så for vi och hälsa på min mofi till Grani! Jag köpte 3 påsar bilar från ikea :D I love them! Plus allt möjligt annat kul!

Sen var vi ut och äta med flickorna till pirate (Mathilda, Sarina, Ida, Jussa, Jellu the birthday girl! och Mims!). De va kul!! Jag åt en mega hamburgare (pirate burger!) Super god!!

Hade jobb klockan 23.oo så sprang hem och tog det lungt en timme och sen sprang jag till TIVOLI. Stog vid dörren och sålde biljetter typ hela natten, not fun!! Blev bara kallad kuk sugare och att ja leker viktig när ja står där och det ena och det fjärde! People are just stupid!!

Sen var det lördag och då var det Henkkas Mummis tur att bli firad! Så vi ar hos Henkkas mamma, där blev vi bjudna på super god lax soppa och fylldkaka och kaffe! NAM! (fast ja dricker nog int kaffe :D ) Sen kom jag hem och tupplurade lite och sedan var det jobb igen! Idag hade jag mitt gammla vanliga trygga plockar jobb :) De va ganska ryysis helt kiva nog!! Uuusch sen då ja fick order att fara och byta cidern så gick ja in där i rumme var dörren är till den varaston... Det var kol mörkt men jag brukar ändå kolla ifall det skulle vara nån där för vi har dörren uppe där men stängsel för... Och så såg jag nått konstit helt som om nån skulle ha suttit där i ett hörn och så sa ja bara att "mee ulos täält!!" sen sprang han en pojke kar ut och skrek helt fullt "VITTU" USCH!! de va liiiiite scary! Tänk om han sku ha tagi i mig eller nått, va sku jag ha gjort, INGENTING! Inge sku ha hört mig heller :( äklit!!!

De va min fredag och lördag det! Nu är det redan Söndag och jag skall till baka till stan ikväll ... bläää vill bli i hangö juh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar