måndag 16 augusti 2010

Inrednings fynd!

Toa 3€ och GODIS skålen 15.70€ köpte jag idag från Nyter då vi var till Ekenäs. Jag ska ännu köpa Chips skål och 2 Dipp skålar iallafall men hade inte så mycke pengar med idag så ja fick inte dom...(inga skor hitta jag heller...)


Jag fell in love med den här just för att texten var med silver och inte som dom vanliga som har olika färger :)

Silen och lila stekpannan hittade jag idag i Säästöpörssi då jag var där och fynda :) Lila måttena är från Stocka.

Mina nya handhandukar till WC från H&M, kanske inte heelt passar med WC mattan men who cares?? ;)

Min fina badrumsmatta som jag köpte på Peak&Gant rean för 28€

4 kommentarer:

  1. godis skålen e fin ;) o dipp skålana ingen udm ide! d finns en härli popcorns skål o sallads skål o dom måst ja få :D

    SvaraRadera
  2. Joo dom e heelt ur ljuvliga alla dom där skålana <3 ;)

    SvaraRadera
  3. joo !! ja ble helt sjuk då ja for in i ekenäs o kolla :S hölldes borta från den butiken ida :D

    SvaraRadera
  4. Va du dit idaa?? :D va gjorde du dit?

    SvaraRadera