söndag 15 augusti 2010

My new home sweet home!

Okej så idag var det då flyttnings dags! Vi skulle ju redan igår göra det men det blev aldrig av, så vi hade inget annat val än att göra de idag! Men vi börja ganska sent att packa bilen för Henkka hade ju sån mega darra så han va ju så himla trög, så det tog en liten tid allting... :D Så vi var säkert färdig packade med bil och allting en 16.30-17.00... Men det gick nog snabbt att köra och vi hade helt sika rolit ;D

Väl framme så börja vi nu packa ut och kånkka in (tack åt hiss uppfinnaren!!) Men så rymmdes ju int min säng i den miniga hissen så den fick vi kånkka ända upp till femte våningen, de gjorde ont i finkkuna :( Sen hade jag redan bärt in några delar till soffan före ja kom på att kanske ja inte sen heller tar den dit så soffan kom med hem till Hangö igen :D och tv bordet som redan var i kämppän så de fick vi ta ner tillbaka ocksån! :) (men henkka var nog gansks nöjd för han behövde ett nyt tv bord så han får ju mitt!! (och mitt e mycke fiinare ;)))

Jag fundera när ja var i min kämppä att ja kommer nog att trivas där för den e helt super mysig och det tyckte Henkka också så de blir riktit rolit!!

Men de som va ganska sattuma var att nr vi ännu höll på att tömma paketbilen så kom det en annan bil där breve, en familj. Dom hade säkert varit på sommarstugan eller nått för dom hade bilen full proppad. Nåja men dom praa svenska så de reagera ja genast på, sen prata vi något där och dom välkomna mig dit och sånt, sen kela ja en stund att hon mamma såg jätte tuttu ut.... sen kom ja på att jag ha sätt henne ett par gånger i Hangö :D Så vem vet kanske dom har lande här ;)

Det blev bara köks bilder, ala andra bilderna ja tog bev liite suddiga så ja iddes inte sätta hit dom :)



1 kommentar:

  1. d ser ju faktist mysit ut där! d blir no fint bara d blir färdit!

    SvaraRadera